Countdown

torek, 22. april 2008

Pester

dan...

Brez pouka. Neka bedna prireditev. Neroden korak pri plesu. Prva pomoč.

DAnes je svetovni dan zemlje, zato je naša šola v sodolevanju u ETRŠ pripravilo prireditev v čast (WB) zemlje. Glavna nit, za vse (tiste ki niste pokapiriali) je bila onesnaženost planeta, kar smo (kao) ponazarjali s pelsnimi točkami. Nekarete so bile smeti, nekatere so ponazarjale čistočo, za ostale pa nevem.

Jaz sem odplesal dunajski valček, pri tem pa skoraj ubil soplesalko. Toliko o tem.

Prvo pomoč sem naredil. Tko da to je fajn.

Nekdo je našel 50 eu v kosu na tleh; če kdo pogreša naj se javi!

Wiiihaaa!!!

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jaz pogrešam 50€ od 11:30 dopoldne, vrjetno sem jih izgubil pred gostilno Debeluh v Brežicah. zanima me, če je bil ta denar najden na omenjenem mestu. če je govora o istem bankovcu, bi poštenega najditelja prosil, če mi povrne denar, čaka ga nagrada.


Miloš Obrenović

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Drax pravi ...

Ni bil najden na omenjenem mestu, me pa zanima, če ste vi že našli vaših 50 Eu.
Če ne povejte čim prej, ker grem kmalu v BR. 50 eu se nebi branil...

Anonimni pravi ...

šmrkavec, ne se igrat z mano!!!hočem svoj denar nazaj!!!

g.Obrenović

Drax pravi ...

Če sem vam povedu!
NI BIL NAJDEN TAM!

Anonimni pravi ...

obrenović ...:P

Anonimni pravi ...

dragi mladenič!

eh...amm...težko mi gre z jezika. Oprostite mi, prosim, storil sem napako, ko se vas obtožil. našel sem krivca, lastna žena me je oropala :S kot opravičilo vas vabim ju3 v jazz-a na kavico, da dokončno rešimo te nevšečnosti. Upam, da boste opravičilo sprejeli.

g.Obrenović

Lenart Senica pravi ...

Lahko pa tudi izmenjata znanje iz prve pomoci, saj sta jo oba danes uspesno opravila ^^

Anonimni pravi ...

mislim..like..wtf?

lol no. komentarji spravljajo v smeh.

Lenyn.. a bi lahko nam anonimnežem (in tistim, ki pač imamo ime) pustil nazaj dostop do komentiranja? (pa sorry Drax, da morem to počet pod tvojimi komentarji :))

Lenart Senica pravi ...

S4, može, ja, sem mislil, da bom s tem samo točno-določeno-osebo prikrajšu.
Bom omogočil, ti pa le pusti kak komentar:P

Drax, sori k mormo to na tvojem blogu ....