Countdown

sobota, 5. april 2008

Vsega je blo

ta teden...

Fajn v šoli. Fajn doma. 2 testa; en jeben en ne. Nekaj osebov je manjkalo v šoli. Mudili so se v FR. Preveč učenja. Premalo spanja. Šoln je velik...

Danes sem se odloču, da se ne bom več tko bunil in da se bom obnašal bolj neodklonsko. Zakaj? Ker vsak dan ko se zbudim sem len... Pa sem si potem kmalu premislil. Enostavno ne morem, ozeroma ne da se mi, iz svoje kože. Če me neki moti, to tud povem. In tudi bom. Zakaj si se nekaj pretvarjal? Takih ljudi je dosti. Treba je bit čudn. Ker če nisi čudn, pol spoh nisi. Tako da bodite čudni... Fagbag je zakon

Čudni

Čudni

Čudni

Hec mora bit... :D

Čudni!!!

10 komentarjev:

Wandering woman pravi ...

Be queer and you`ll be cool :D

Drax pravi ...

?

Wandering woman pravi ...

queer = čuden :D

Anonimni pravi ...

Queer tut peder pomen...

Wandering woman pravi ...

Citiram iz slovarja: čuden, sumljiv, nenavaden, svojevrsten; SLENG pedrski

BTW: Tut v našem slengu se kdaj zasliši npr. Ti si tak pedrski (Ti si tak čuden). Na nežaljiv način.

Tomi Kostevc pravi ...

Jaa drax, ti si ČUDN! (pa pedr tud ne :P)

Drax pravi ...

Vsem WE :D

Anonimni pravi ...

Vse kaže, da po svojih izjavah drax nisi čuden. Si čisto običajna, zelo dolgočasna oseba, ki želi biti nekaj posebnega. Misliš, da se punce palijo na tvojo dolgočasno nič posebno osebost? Preveč si umišljen. In nikoli ne boš čuden, vedno boš normalen.. in glup!

Evo, jaz tudi povem kaj mislim!

Drax pravi ...

Vse si drži, lepo si to ugotovil
Pohvalno

Anonimni pravi ...

Hvala!