Countdown

torek, 15. april 2008

Danes

sem zjeban...

Redko kdaj se zgodi, da sem po torku(dan ko na urniku praktično ni predmeta, pri katerem je potrebno kej delat), tako totalno v pizdi. Zihr je kriv pristisk. Al pa difuzna svetloga. Al pa muha. Tuk se mi nč ne da, se mi zdle ne da niti dvignt riti k sem žejn. Če bi bil Vid... ;D

Do počitnic je samo še nekaj dni, pisat bo treba samo še eno kontrolko, par ustnih in bo to to. Do poletnih je samo še 45 (delovnih) dni, tko da ni krize. Kmalu bomo začel odštevat ure do konca. DA opisujemo leto je verejtno še prezgodaj tko da trga ne bo zdel. Pa tud če bi bil pravi čas se mi ne da.

V petek ob 20 pridte v MC Brežice...

Smet!

Faaak!!!

P.s.: LINK

3 komentarji:

Wandering woman pravi ...

Jst že od 1.9. odštevam dneve. :D

Jandzi pravi ...

ej, ka ta naslov si prek fotofiltra naredu. Tam si šou na orodje za razmazovat???

Drax pravi ...

Naslov?
Ne vem kaj misliš