Countdown

nedelja, 13. april 2008

Poln

dan...

Prva pomoč ženavse zgodaj zjutraj, tekma v Križavcih;rezultat odličen, koncert, poslovilni, Mašrmelows, odlično in hacienda, kjer še zdej prazjuje kaja...

Ne da se mi na dolgo razlagat, zaradi stanja, povem vam le, da se mi zdi, da je ta sobota dolga že vsaj teden in pol. Veliko stvari moram še odpraviti do ponedeljka, in upam da mi bo uspelo. PP zato, ker sem prvič fuknu, za 1 faking točko, in je treba zdej to vse še ekrat (palačat). Ob 8 sem bil v naši NEpreljubi, kjer sem crkoval od dolgčasa. Ampaj jbg...

Tekma v Krinevemkje na Hrvaškem. Blo je super, odličen rezultat premagu sem veliko hrvatov tko da tukaj ne bo ravno veliko jamranja. ST 3/7, LA 3 :D...

Akustika je prijetna za ušesa. Marshmallow(si) so jo izvedli v prjetnem ambijentu v MC Brežice, kjer smo se navžili prijetnih tonov vsem znanih hitov. Škoda ker se tako ambiciozna skupina razhaja. Vseeno pa ANI privoščim(o), da se novim izivom nasporti poda po svetu in da se vsem predstavi kot Jan in Greasa :D

Hacienda; beda... HBTYK

Don't do drax make war...

Meeetul!!!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ti si prefukjn!

Drax pravi ...

Zelo mi je všeč tvoj način utemeljevanja stvari.
Želim si, da bi mi v prihodnje, še velikokra na tako inteligenten in prefinjen način pokazal Tvoje mnenje.
Hvala

Lenart Senica pravi ...

Ni za kaj.