Countdown

četrtek, 10. april 2008

Brez Saxsa

ne gre...

Slikanje. Rezredno slikanje. Slikanje rezreda, zaradi katerega mi zjutraj ni teško vstati, in prehoditi nekaj kilometrov, že navsezgodaj zjutraj. Ta razred me vedno znovo razveseli, pa naj bom še tako v pizdi. Vesel sem kadar smo skupaj in vedno ko se ločimo, komaj čakam da se spat vidimo. In ta razdred se je šel danes slikat. Brez Saxsa...

No ne ravno. Da razjasnim okoliščine. 4. ura, Nem/Fra. Nekdo potrka po vratih, jih odpre, nas pošle v telovadnico, mi presenečeni, saj je na oglasni delski visel razpored, ki je določal, da se slikamo ob 11.50. Do te ure nas je ločilo še pol ure. Ok, gremo v telovadnico, tam ugorotimo da smo nekje pozabili Šolna.

Šoln, znan tudi kot Simon, Sax je verejetno najboj poznan glasbenik naše šole, vsekakor pa je največji. Igra SAxofon, in je aktiven člna skupine [Špleš d tojlet], ki je zakon. Izdali so že vsto albumov, vendar ne pod obstoječim imenom, saj so jih skozi desetletja menjavali... Več TUKAJ in TUKAJ in TUKAJ

In potem ugotovimo, da smo se z njim zmeil, da pride, ko bo slikanje, saj so imeli včeraj v MAriboru z STT nastop; Kifl fešta. In Šoln zaspane se mu ni dal v šolo. Trorej po treznam razmisleku se odločimo, da se brez njega slikali ne bomo. In se nismo. Malo "prepucavaja" gor dol. NA koncu smo se slikali z Šolnom raztegnjenim po celi dolžini slike. Kako to zgelda? Bomo videli...

!==%

Saaaax!!!

2 komentarja:

Tina pravi ...

Važn da ste dosegl kar ste hotl :D
Mi smo se pa brez razredničarke, ker je šla v Nemčijo.. =/

Drax pravi ...

Mi VEDNO dosežemo kar hočemo
:D