Countdown

torek, 8. april 2008

Toblerone

v rumeno rdeči "škatli"

Čeprav je naslov beden in nima nobene zveze z ničemer, je vseeno naslov. Zakaj sem ga uporabil?

Vedno ko ne vem, kaj bi objavil na blogu, gledam po sobi in iščem pradmete katerih asociacija bi me pripeljala do kakšne pametne ideje za naslov ali pa celo vsebine posta. Kar mi seveda ne uspeva najbolje. Pa vseeno. Mogoče enkrat bo. In tako gledam po sobi, ki je tako razmetana, da zgelda vsaj 5krat večja od teh bednih a ob enem enkratih 6 kvadratih metrov, iz nje pa sije, prazna škatla TOBLERONE. ZA vse ko ne veste kaj to je. To je 3 čokolada, ki vsebuje, vsaj os. model, navadno čokolada (trikotna), orehe in med, ki se vam potem lepi na zebe, da znorite, prede pojeste do konca. Seveda lahko le-to tudi ližete, kar vsam iz srca odsvetujem, saj si boste s tem za vsaj 3 dni zjebali nebo! Toblerone je smotanc

Odločil sem se, da bom uvedel novo rubriko v mojem blogu, ki bo v skrajnem levem kotu na dnu mojega bloga, saj sem ugotovil, da nekdo iz našega razreda nujno potrebuje nekoga, ki ga bo opominjal, kaj smo pisali kaj bomo pisali in kateri test je bodisi zamudil, bodisi šprical. Ker je anonimnost zagotovljena bom zraven pisal tudi ocene, da ne bo pozabil tudi le-teh. Ni za kaj!

Torej drug teden imamo Geo in prvo pomoč... :D

Peace!!!

6 komentarjev:

кαтє●● pravi ...

ta čokoladca itak rulls.^^
lepi se pa res.^^ Pa kai.^^
Za dobro je treba potrpet (sei ne d trpim zraun).^^ :)

Drax pravi ...

Ja trpet ja :D

Tomi Kostevc pravi ...

Toblerone je (po mojem osebnem mišljenju) najjača čokolada kar jih je!

Drax, ti si pa hudobn=P

Drax pravi ...

Tomi, ti si pa bolj neroden kot nevemkdo... :D

Tomi Kostevc pravi ...

tišina k sploh ne veš točn kaj je blo (prazna guma, zvita felga, v eni roki zvezk, hitrost, in ŠODR)!

Drax pravi ...

in pa Tomi