Countdown

nedelja, 27. april 2008

Delnice padajo

bencin gre pa gor....

Zadnje dni veliko časa namenjam počitku. No še več jih namenjam poležavanju, ampak pustimo to. Počivam najmanj 12 ur na dan, ob tem pa mi v ušesih brnijo slušalke od iPoda, dokler ne zaspim. Potem se samodejno ugasne. No dokler ne zaspim, pa ponavadi razmišljam. O vsem. Nekateri bi temu rekli tok podzavesti. No jaz zagotovo ne. Ker tudi nimam vseh pripomočkov, da bi to izvedel. Temu bi lahko rekli poležavanje pred počitkom. Črnogorsko :D

In potem nastopijo sanje. Včasih dobre, včasih boljše. Ne spomem se, kdaj bi imel nazadnje moro, ali pa, da bi nasploh slabo spal zaradi sanj. Ne. Jaz vedno spim dobro. In zanimivo je, da so dobre sanje prav tiste, v katerih se ti zgodi nekaj slabega, ker si lahko, ko se zjutraj zbidiš, srečen, da se to ni zares zgodilo, in si spet vesel da živiš. Ravno obratno je ravno obratno.

Kaj so sanje? Nekateri jim pripisujejo nek višji pomen. Jaz jim ne. Kvečem bi jim pripisal srednje-nižjega, če bi že moral, a mi ni treba. Sanje so zato, da spanec prej mine, da se zamotiš ko spiš, da si zjutraj vesel/žalosten, itd. I to je to. BZ

No grem zdej mal počivat...

A je že kdo sanju, da je letel?

(smrčanje)!!!

3 komentarji:

Vid. pravi ...

jst res redko sanjam. skor nikol se ne spomnem.

dancing on the rainbow pravi ...

Sanje so včasih resnične. Torej to kar sanjamo, pa se pol ne spomnemo, se nam zgodi v resničnem življenju če razumeš.
Npr. če se ti je že kdaj kej zgodilo, pa se ti je zdelo da si to že nekje vidu.

Drgač pa velikrat sanjam in so to take čudne zgodbe...hehe

Drax pravi ...

Se nam zgodi, al se je zgodil...