Countdown

nedelja, 6. april 2008

Poleti

bo pa sneg...

Čudovit vikend. Sonce na vsakem koraku. Zanimiv včerajšnji večer. Prodal smo gl. srečko. Plesal do konca. Danes sem zaspan...

Komi čakam, da bomo lahko v šolo spat hodil v kratkih hlača, kratih rokavih, s sončnimi špegli in nas ne bo zeblo. Sonce, ki ga lahko v svojem polnem zagonu prejemamo že nejak dni, nam daje vedeti, da se The Day, kopalke pa to, bliža že s s svtlobno hitrostjo. Četečšžke žaknejo, baje, obratovati te ta mesec tako da se bomo lahko hosili kam hladit... :D

Včeraj so imeli MP še 3 razredje, mi ubogi 3. letniki, smo skrbeli za prodajo srečk. NAgrede so bile super, nisi mogu zgrešit. Blo jih je nekaj več kot 1100, prodali pa smo jih najmanj 90%. V zaavlo smo dobili SAMO nekaj kozarcev šamanjca, še to smo si sami vsel, in dokaj solidno, a majhno, malico. No pa sej je blo super :D.

Zdej pa ko je tako lep dan, sem na netu najdu eno pesen, pa vam jo morem pokazat. Sej verejtno jo že vsi poznate, ampak vsen. Men je tko lepa... Pa video je tud tko aahhhh, pa sem ga dol nalepu. Ogled obvezen!

a

a

Hehe, ste se že ustrašl? Mal pa more bit heca:D

What what..

(žvižg)!!!

10 komentarjev:

Vid. pravi ...

in the butt!!! :D

Drax pravi ...

Haha
Sem vedu...

Anja pravi ...

sam a?

Drax pravi ...

WTF?

Anja pravi ...

naj bi dav link, pa je biu sm a. kapiraš? :D

Drax pravi ...

Pa ne bom vam pesmi dajal!
Tisto je samo "mašilo":D

Anonimni pravi ...

Patrik ne mara sonca.

Drax pravi ...

Zakaj?

Estera pravi ...

Ja komej čakam mal sončka. =))

Wandering woman pravi ...

(Poleti bo pa sneg)Kakšen začetek, ne klicat hudiča!