Countdown

petek, 30. november 2007

Ne da se mi (več)

Čist zjeban. Čist brez energije. Čist...

Boli me glava, grlo, roka,...

Pol morem se učit, preveč...

Danes sem spal 11 ur, pa se še kr nisem naspal, tako da sumi "kronično utrujenost"...

V šoli je kot ponavadi. Danes smo mel 2 uri slovenščine in 2 uri fizike. Ok, slo smo preživel, fizika je pa za crknt. Hitimo s snovjo, ker smo po profesorjevih besedah v zavstanku; "zadi smo kot jajca pri psu"...

Grem spet mal spat...

Buuuu

Peace Piss off

8 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

Roka te boli? :o

Drax pravi ...

a jaz sem se cepu ne sam....

Hana pravi ...

a bogiii..

кαтє●● pravi ...

bogii ti :d

Drax pravi ...

haha

pa sej nisem tko hudo

haha

Anonimni pravi ...

fizika je bila zmeraj posvečeno sredstvo za odhod..., spomni se le na electric chair...,
torej jutri, zdej tko al tko že spančkaš, a ne ?

Anonimni pravi ...

bogi.. prid k men te pomasiram :ha :D đouk .
ka pa če pes nima jajc ?:ha

Drax pravi ...

ja no ce jih pa nima je pa kurac
dobesedno