Countdown

nedelja, 25. november 2007

Lizitrata

12 komentarjev:

Kimčili pravi ...

Morm pohvalt vse nastopajoče, da ste dobr to odigral in igra oz predstava je bila zelo zanimiva!!!
Sam sm pričakovala, da boš ti g. Drakulič tud kej govoril...!Pa te nismo nč slišal...:)!!
Vglavnem vsem vse čestitke in pohvale za predstavo!
Lp

Marincy pravi ...

Jap...res je bla ful zanimiva igra...
Se pridružujem Kim, glede čestitke;)...
ciao

Drax pravi ...

am, a nismo mi skergani
:D

Marincy pravi ...

aja?...jah ne vem....jst nism z nobenim skregana, zate p ne vem;)...!!??

Drax pravi ...

mah morje pa to...

Marincy pravi ...

aha...jah to sm že pozabla:)...se mi ne da ukvarjat s takimi bedarijami;)...

Drax pravi ...

a jaz sem bedarija

Marincy pravi ...

p ne....
a sm rekla d si ti bedarija??:)...
zj odvisn o čem ti govoriš?, :)))

Kimčili pravi ...

Joj Tadej, a ne bi mi pozabl na to kr je blo na morju??? Sicer smo se pa na začetku čist dobr štekal :)!!!

Drax pravi ...

ne vem o čem TI govoriš

am pa sej je blo cool

Marincy pravi ...

hm...ok:)
nč posebnga nism mela v mislih...
tko nasploh prawim;)
itq d je blo cool:))

Lenart Senica pravi ...

Juhu bruhu!