Countdown

ponedeljek, 5. november 2007

Prijatelji, šola in vse ostalo

Spet je tu šola, nekateri je niso najbolj veseli, da je spet tu in jim gre to na bruhanje, nekateri pa smo že komaj čakali, da se bomo lahko spet videli...

Še prej pa... obvestilo našega sponzorja:D Danes nisem mogel zaspati. Da, danes, ne včeraj, bedel sem do 1, potem pa sem verjetno zaspal. Zakaj nisem mogel zaspati? Mogoče zato, ker sem bil tako "razburjen" nad dejstvom, da je danes že šola, mogoče pa je bilo krivo to, da sem si med počiticami zje** bioritem so ponočevanjem in poležavanjem v postelelji. Znanimovo pa je to, da sem, ko sem to povedal sošolcem, ugotovil, da se to ni zdodilo samo meni, ampak večini od nas. Naključne? Niti ne...

Torej zaspal sem ob 1 spal do 5, torej bore 4 ure, sem se z muko vstal, z veseljem nekaj pojedel, skoraj tekel na vlak, BTW zanimivo je, kako mi gre skozi leto vse bolj na slabše. Na začetku leta sem hodil od doma 6.05, sedaj pa hodim šele ob 6.10... Not good..., na vlak, v Brežice, iz postaje peš, ja prav zanimiv pogovor sva imela s Saro h, potem z Nino in ostalimi v Jazza, kjer smo prijetno klepatali. Da, prav zanimivo je, koliko stvari se lahko zgodi v enem tednu. Super smo se imeli. Potem pa smo se vsi skupaj odpravlili v šolo...

Ko smo pri matematiki skoraj vsi spali, sem jaz, poln energije gledajoč po razredu inskal osebke, ki jih daneš še nisem opazil (upa, kera S stuktura je to..). Nataša, z njo se zadnje čase (presenetljivo) dobro razumem. BTW ima novo mokro/sluzasto/plastično bundo:D.

Potem naprej ura mineva, Šoln nas (s tem mislim na naju z Miličem) je spravil v smeh s svojo "slepostjo". Verjetno sem se narobe izrazilu. Če pišeš spis med matematiko, ne moreš vedet za kaj se gre... Nalednja ura je bila Slo, bila je (dokaj) zanimiva. Potem še ena ura slo...

Spet imamo novo profesorico za Nem, to je že 4 od začetka našega šolanja na GiB-u. Mislim da se bomo dobro razumeli.

Kem + razredna ura; kot ponavadi...

Med vsem "tem", pa sem opazil nekaj drugega. Kako dobro se počutim med sošilci. Ter seveda šošolk(o)/ami. Vsi si stojimo ob strani, imamo se "radi". Super razred smo. Še za maturantski izelt se nismo skergal:D:D... V razredu vlada neka pozitiva energije, ki je ne more uničiti nihče. Niti.. no vglavnem noben. Vesel sem, da sem "pristal" v tem razredu...

Sošolci in šošolke ZAKON STE...

P.s.: Vid se je postrigu... Ne morem se odločit, ali zgleda malajši ali starejši...

P.s.2: Ana velike in male besede, samo zate, ker ti gre to tako v nos...

ds

ds

Fotke so last Lenarta Senice

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

lepo si to povedal:P

Vid. pravi ...

1. pejte nekam ku se tuk zastopte mi smo kurčev razred
2. jst sm dans šele ob 3 zaspau :S tud čist v kurcu...
3. ne vem, al sm mlajši al starejši Vid sm :D

Drax pravi ...

anonimni, hvala; BTW who d fak si ti
vid, 1. haha
2. hahaha
3. lahko uganeš kako se nadaljuje:D

Anonimni pravi ...

ne vidim razloga zakaj bi ti razkrinkal svojo identiteto.Sej je itak vseeno,ni bistvene razlike med tem al veš kdo sem al pa ne. važn da dobiš komentar:)

Drax pravi ...

to (seveda) ni res.
polek tega
a si kaj tekega napisal(a), da zaradi tega skrivaš identiteto

Anonimni pravi ...

hm, sej je ne skrivam, sam ne bi se rad tle zdj neki izpostavljal, kr je itak vseen, pač prebiram bloge in tu pa tam napišem kak komentar.

Drax pravi ...

izpostavljal
to ni izpostavljanje...
a misliš da se vid izpostavlja?!

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Iii to pa tak Łepo..ni boŁšga d se zastopte u klasu. O tem lah sam sanjam.xS

mcenaa pravi ...

plus plus:P

Drax pravi ...

heh
ja v nasem clasu smo vsi mal plus pa minus, pa se stekamo...

Vid. pravi ...

eh... 3.b ku 3.b :D

Anonimni pravi ...

če seveda draxa odštejemo :P
žouk stari, žouk :D

Drax pravi ...

ja šoln tud jaz te mam rad...

Anonimni pravi ...

oo draxič:Dkot sem že povedala ti na msnju, povem še javno:Dzeeelo prisrčno napisano;):DD:Dmamo srečo ja...se strinjam:D(al p če ne:D) ma se nooooo:D:D

Drax pravi ...

opa
če nit o nataša:D
a ni to tvoj prvi komentar sploh?
kuk sem jaz car:D:D