Countdown

ponedeljek, 19. november 2007

Rdeč(ko) /(kot) Drax

"Ti si rdeč", "Drax, iz tebe bi lahko delal ekstrakt za rdečo bravo", Ne Drax, ti si bol rdeč",...

Ja dobro jutro tudi tebi...

Vsak mesec, vsak teden, dan, vsako jutro ena in ista zgodba. Kak si ti rdeč. K temu veliko pripomore (naš) Vido, ki vsakemu, kot npr. svoji mami, ko naj je nekoč peljala na ŽP in takoj ko sem stopil v avto, vid takoj; mami, to je drax, on je rdeč. Tako da vsi, tudi tisti, ki sicer nebi opazili da sem TAKO zelo rdeč, mu tu pove Vid...

Najbolj rdeč ever; to se zgodi, če sošolec v prvem letniku na tleh najde oglje in si najmanjši v razredu...

"Normalno" rdeč...
Zato imam raje ČB fotke

Drugač pa zdej sem uspešno preživel teden drez MSN-ja. Zdi se mi da nisem nč zamudu, tko da me BK k me ni gor. Čist nč ne pogrešam zabijanja časa. Drugač mam zdej za "pomembne" stvari G-talk. Tko da če kdo rabi... dracolinho@gmail.com

Peace!!!!

Foto: Lenart Senica

10 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

Jebeš, ardeč si.

(...)

Drax pravi ...

(...); to verjetno pomeni "pa še kej drugega tudi", ane :D

Vid. pravi ...

navijaš za crveno zvezdo?

Drax pravi ...

ne, jaz sem crvena zvezda:D

Donch pravi ...

aaaaaa...ti pa tvoji sexi rdeči lički xD :DDDDD

Drax pravi ...

ja to je res najbolj sexsi na men...
jao

Tomi Kostevc pravi ...

hahaha drax...
to smo se ravno pred kratkim pri slovenščini učili.
retorična figura, primera ali komparacija:
drax ima rdeča lica, ki so kakor paradajz:)
hudobn jazt=P
ti si itak car

Hana pravi ...

Sej rdeča je pa ja über barva. ;-)

Drax pravi ...

zdej bom pa še bol rdeč od teh komentarjev:D:D

Vid. pravi ...

bolj ne obstaja... ti si zgornja absolutna meja koncentracije rdeče :D