Countdown

nedelja, 11. november 2007

9. WANNA BE... Vido

Jah, amm, phhh, ne vem kaj bi napisu. Spet sem bral bloge mal okol. Vsi neki pišejo, pa sem se odloču, da bom še jaz neki napisu. Ne bo dolgi post. Ne da se mi zdle. Ammm, pa nč posebnega se ne dogaja, mamo vaje za Lizistrato, pol še vedno hodim na hip-hop. Zakon je. Lahko bi napisu, da sem zdej tudi v PMG, sedelujem seveda, ampak ne bom...

A ja. Odloču sem se, da amm ja, da ne bom več hodu na msn. Ne vem kuk dolg. Za začetek rečmo eno leto, pol bomo pa vidl. MSN je kurba.

Pol ka še. Hmmm, ja neč. To je to.

A ja. Danes sem zadnijič na msn-ju. Pol pa ej vete. Če me kdo rabi; Mobi, pa mail; dracolinho@gmail.com; to je tud msn, sam itak me ni ni...

Zanimiv post?

10 komentarjev:

Šoba pravi ...

matr, počas že ratuje bedno, ko majo vsi ta "nevidna" sporočila

Drax pravi ...

to je sam zato k je WANNA BE VID

Vid. pravi ...

zakon :)

кαтє●● pravi ...

ja res je supr ... k se da tud za prebrat =) wanna be vido too ??

Drax pravi ...

noup
hehe vid:D

Hana pravi ...

hehe drax :D

Drax pravi ...

haha
hančica

Vid. pravi ...

haha artičoka :D

Drax pravi ...

WTF

Hana pravi ...

jebemti artičoko vid ej.. :D
http://www.pomurske-lekarne.si/si/index.cfm?id=1582