Countdown

sobota, 10. november 2007

Zmaga

Wviihaaaa!!!

Evo končno...

Zmagu sem!

Zmaga - to je širok pojem. Tako kot tale, bi lahko napisal, v 3048 besedah, 134 pomenov besede, pa sem prepričan, da se vam tega ne(bi) da(lo) brati...

Torej zmagu sem, kaj to pomeni. Bil sem 4, to je moj najboljši rezultat, lahk bi rekli, ever. Sicer sva plesala že boljše, pa vseno. Se pozna prednost domačega terena in kluba. Pa še odlične navijače sem imel...

Torej dan je odličen, mogoče se bo še odlično končal...

Pa še to

Lenart, car si....

9 komentarjev:

Vid. pravi ...

jst pa nism carne :(?
ka v brescah tud kdaj misliš plesat da pridem gledat*?

Drax pravi ...

ti nisi pršu gledat tekme...
ne bo v brežicah...
to je blo najbljižje kar je blo...

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Čestitke!=P

Anonimni pravi ...

ooo drax:D čestitke:D jst sm čutla ej da se bota dobr uvrstila:W:D drgač sta pa prou fajn plesala:)jst bi tuuut:D pošteno, res;) ajdi po pameti dons(as always=) al p če ne:D eh xD byby

Drax pravi ...

2 komentar spet moj:D
hehe ja škoda k nisi ostala še mal, blo je res super; LA je bolj zanimiv, kajneda lenart:D

Tomi Kostevc pravi ...

a lenarta malo Vzburljiv način LA plesov pritegnil?
stari sori delu sm nism ti mogu roke dat pol... tko da se vidma jutr na baletu!
car;)

Laura. pravi ...

Supr, čestitke obema =)

p.s.: Sej bi ti čestitala jutr sam me spet ne bo na balet [ha ha,zdej pa že res zgleda koda se te izogibam =P ]

Drax pravi ...

klara, hvala c'ya
tomi, pomoje da ne
laura, ja pa prides

Laura. pravi ...

Pridem ja..Drug tedn =D=D