Countdown

četrtek, 8. november 2007

(ne)Zaminivo

Moj blog, boste morali od sedaj naprej brati s srcem...:D

Bistvo je očem skrito...

Da, prav si ugotovil...

Rad te mam:*

36 komentarjev:

Hana pravi ...

zaMiNivo.. :DD

Drax pravi ...

OK iz principa ne bom spremenil
pa to je neka fora, da ni važen kak so črke v besedi razporejene, in to prov prebereš
razen vi picajzli

Hana pravi ...

Drax pravi ...

ok
nočejo me za pomoč pri plesu:D:D
to bo še zanimivo ja:D:D
upam da bojo vsak kerga drugega plesalca dobil, mislim kako Amadejo, Zalo, Majo, oz. Tomija




ZAKAJ te nočejooo?? :O :O

Drax pravi ...

pa ne vem
eh danes je ena oseba rakla da mi bojo sporočil če me bojo rabl...
zdej se pa menim z eno, pa so mi neki druga govori...
ne vem

Vid. pravi ...

ej... dej ne ponavlat za mano :P btk, sj te bojo hotl boš vidu :)

Drax pravi ...

1. jaz sem prvi to foro uporabu, lahko dokažem
2. sej vem:D

Vid. pravi ...

sam pravim, da ne na tak način... ti si jo uporablu kot mašilo, ka entr ne znaš prtistnt :P

Drax pravi ...

ne
je bil en post, ko sem neki tko skril, odgovore, pa se ni vidl...

Hana pravi ...

jao ka sta vidva ena ej.. :D
sploh ni važno kater je bil prvi.. ker ubistvu ni biu.. ker se je to že nekdo drug nekje prej spomnu.. ;)

drgač pa.. ja, itak da te bojo hotli.. bi blo mal čudno če te ne bi! :)

Lenart Senica pravi ...

Drax, ti si največji bedak, s katerim se pogovarjam.

Drax pravi ...

heh
pa sej bo
mal preveč zdej to dramatizirate...
drug teden je avdicija
hehe
trea naradit koreografijo pa jo zaplesat 30 sec
ne vem kak jim bo ratal to izvedet...
to bo še smeha:D

Hana pravi ...

ne, ni dramatiziranje to..
ja, avdicija.. pa sej ti je ne rabiš, ali pač?

Drax pravi ...

zakaj je nebi
če je za vse...
jaz se ne bom neki vn metav
če je avdicija je pač avdicija...
ZA VSE....

Hana pravi ...

pošteno :)

Tomi Kostevc pravi ...

drax, drax nič se nisi izućil, če te bojo rabli te bojo POrabli če ne, bojo pa seb delal škodo =P tko morš razmišlat...;P
lenyn: ka ti sploh znaš komu kej pohvalnega povedat? al pa vsaj normalnega:P

Vid. pravi ...

pomojem zna... sam draxu ne :D
vsaj pogovarja se z njim! :)

Lenart Senica pravi ...

Tomi, ker si fazan pa še marsikaj drugega, ne boš nikoli razumel pogovorov med Draxom in mano. Pa čeprav si bolj, khm, hehe, no ne bomo o tem ...

Drax, tole ni pohvala, najjači si k mi dnar posojaš! Pozor, še enkrat, tole ni pohvala!!!

Aja, Tomi, še nekaj, glede .. ne, sem si premislil.

Drax pravi ...

tomi btk, mi mamo svoje fore
lenc spet ena fora a ne.
no da se jaz
lenc je naj inteligentnejsi clovek s katerim se pogovarjam
pa on je tud najaci fotograf ni to pohvala

Lenart Senica pravi ...

Najinteligentnejši se piše skupaj, če sva oba mislila pridevnik, ki me najbolje opiše:DDDD

Drax pravi ...

lenart, saj ves da te ne opise najbolje
si pa najinteligentnejsi s katerim se pogovarjam
tebe najbolj opise kaj je ze.
pri ang smo mel...
jutr

Lenart Senica pravi ...

Kva smo mel?

Drax pravi ...

Muhast po ang...
Ne znam napisat prov...

Vid. pravi ...

ej drax maš artičoko?

Drax pravi ...

kaj?

Lenart Senica pravi ...

Kaj smo mel???

Drax pravi ...

jutr zves...
lahko noc

Vid. pravi ...

če maš artičoko sm reku!? dejmo spamat... al pa ježa? ne vem jst bi raj artičoko zdej... prnes ju3 ;)

Lenart Senica pravi ...

Js se bom ubou! Pol bom pa še dreka. Tomija pa ne. Njega bo Milič.

(dejmospamat.com)

Vid. pravi ...

ne se ubit! lej tko rečmo, bo milič tomija, ti deka, jst goloba pol pa lahk ubijemo dreka še enkrat!
pizda kje je artičoka!?!?

SaXsIm pravi ...

artičoka je pojedla gobice in zdej ji fleša pod mizo.

Drax pravi ...

drek
vid kaj sma se zmenla...
ok sej je lenč zacel ampak vsem...
:D

Vid. pravi ...

oprosti drax! artičoka sm mislu, pa pizda kdo ma gobice?!?!

Tomi Kostevc pravi ...

jst nč naredu =P ma sej vem da je fora, sam men tudi neki na anjinem blogu... in kaj sem drugega? eh me ne zanima

Vid. pravi ...

če nisi artičoka ni važno ka si!

Drax pravi ...

haha
še sem živ...

Vid. pravi ...

ja živ si sam artičoka pa nisi! niti jež ne... pa bi lahk biu jež! sam nočeš...