Countdown

ponedeljek, 26. november 2007

Lizistrata drugič

Danes smo mel prvi nastop z dramsko skupino naše šole. Kot sem že napisu, naslov je Lizistrata. Vsebine ne bom razlagal, pridte nas raj gledat... Blo je zakon, publika je bla udlična, pomoje smo jih nasmejali. Ok, ne bom omenjal da smo se parkrat zmotili, spustili nekaj vrstic, da se je, spet ne bom reku da Saxsu, slekla toga, dvakrat, potem da....

Kot piše na plakatu, gledate nas lahko jutri ob 19 v Brežicah, itd...

Torej pridte nas gledat, pomoje vem bo všeč; komedije vedno palijo...

Nč skritega besedila:D

Peace!!!

15 komentarjev:

CyMaN pravi ...

Pis tu ju tu drax, yaman niga!

Drax pravi ...

WTF

a ti je mal škodl da smo bli napol nagi

Pia pravi ...

Sej je blo kr uredu ja:D
smešni ste;)

Drax pravi ...

pol je to to
sej je komedija to:D

Anonimni pravi ...

dobri ste, odrasli možje ,svaka čast

Anonimni pravi ...

hehe zakon je blo.
mi pa ni jasn kk ste zdresirali davida, lino, ingrid pa marsela d se jim je dalo toooolk cajta bit pr mir. =)

Vid. pravi ...

hipnoza dela čudeže :D

Vid. pravi ...

stari keri pedri smo zdej res vsi :D
tega more bit konc ej :P

Anonimni pravi ...

edina bedna stvar ste eni u štunfah, a če bi bli bosi bi bli čist nagi ?

Vid. pravi ...

am... profesorca nam je naročila naj bomo:
a) v sandalih s šniarnci (razn ciglerja in miliča (pikija :D) noben
b) v črnih kratkih nogavicah (večina)

in ne, vsi nosimo spodnice :D

Drax pravi ...

hvala vsem

ja, kipi so bli res dobri, k sem jaz, ko sem bil v zaoderju, hotu, da bi se začel smejat, pa sem mahu, vsega boga sem delu, pa nč...

o marCel mi je pustu komentar:D:D

ilija, se strinjam lahko bi blili bosi tko kot lenč...

bralec pravi ...

vidim, da vam je to dobra šola.. dopoldne hojlarijadrom po Krškem.. Pa..A se gre pri rdeči luči čez cesto? :)

Drax pravi ...

WTF?

bralec pravi ...

pa ja.. ste lumpali po Krškem in čez rdečo šli.. vaša četica koraka.. :)

Drax pravi ...

ja sam je bla pol čez sekundo že zelena a ne:D