Countdown

nedelja, 11. november 2007

MSN

je k***a; cipa, WE...

Sem se pač odloču, da me ne bo gor. Ja, za Vidi Vidom ponavljam, pa kaj. On je car in tud povedu je, da je zdej bolš k ni na MSN-ju. Tko da mu verjamem. MSN sux

Tako da. Zdej me bote vidl gor sam še mogoče v petek in soboto zvečer, pa še to samo če res ne bo nč za delat. Al pa če bo internet crknu...

Tako da, pač mail... dracolinho@gmail.com

C'ya

Rad te mam:*

19 komentarjev:

Hana pravi ...

Jst ga bom tut skenslala.. :W

SaXsIm pravi ...

kurba ste eni idijoti neizvirni.

Drax pravi ...

ne gra za to, kdo je izviren ali ne.
gre za to, komu to škoduje in komu ne
meni ja, zato papa
če smatraš da tebi ne izvoli...

Lenart Senica pravi ...

Hehe, Drax, a ti dejansko misliš, da Šulik govori o tvoji potezi? Njemu se še fajn zdi, k te ni na msnju ...

Govori se o izvirnosti.

Vid. pravi ...

zdej me še ti Vidi Vid kličeš :)? aaa how sweet :D
drgač pa, ma ja izvirnost gor izvirnost dol, men res paše brez :)

Drax pravi ...

s "Šolkom" se itak ne menma na MSN-ju
neizvornost; a si ti tud neitviren pol Lenč?
jaz sem prej kot ti reku, da bom to skenslu...

hehe vid, bom vidu, če tud men...

Lenart Senica pravi ...

Drax, če sodimo po kenslanju MSN-ja, ja, tudi sam sem potemtakem neizviren.

O tem, kdo se je prvi izmed naju domislil prenehati z msnjem, pa se ne mislim kregat.
Vedno zmaga Drax.
V plus in minus.

Drax pravi ...

Kdo ponavlja za kom..
Oba (o. vsaj ti) prmoreva dovolj pameti, da sva lahko domnela, da ti pač ni dobro...
Kdo je bolj pameten? Vid...

Lenart Senica pravi ...

Še enkrat, Drax je največji bedak, s katerim se pogovarjam.

(ampak ne prek MSN-ja ...)

Ah, dej no, utrujaš s svojim kretenizmom.
Jaz pa s komentarji, ki naletijo na gluha, neumna, umazana, prfuknena, sprana, krška, smrdljiva, tečna in rdeča ušesa.

Drax pravi ...

:*
jaz te mam tud rad

Lenart Senica pravi ...

Aaa, le nisi tako gluh, samo slovensko ne razumeš ...

Jap, nepismen si.

Drax pravi ...

kuk si ti car

:*

Lenart Senica pravi ...

Vem, saj to izvem na tvojem blogu, ki je znan po strašni zanesljivosti in izvirnosti.

Drax pravi ...

skoraj kopija tvojega; tvoj ima več slik

OK, ne da se mi več
krakoli boš napsiu, ne bom napisu replike
lahko noč

Lenart Senica pravi ...

Torej nočeš sedmih evrov?

Drax pravi ...

haha zelo smešno
to ni replika, ker se ne nanaša na prejšnji komentar....

Lenart Senica pravi ...

Kar koli napišeš, potrjuje se moja teza. Drax je največji kret......

Jaz sem zasvojen z bloganjem in fotografijo ti pa z denarjem in neizvirnostjo.

Adijo, B.

CyMaN pravi ...

No ja, če ste kenslal MSN, ga mate pa tuki zgleda, haha, idioti...

Drax pravi ...

WE