Countdown

ponedeljek, 3. december 2007

Horoskop...

Ne verjamem v usodo in prav tako tudi ne verjamem horoskopu. Pa vendar si ga vsak teden preberem, samo zato, da se malo nasmejim. No danes me je skoraj vrglo iz stola, oz postelje...

No ta teden mi obetajo:

Zivjo! Posiljamo ti tedenski horoskop za obdobje od 3.12.2007 do 9.12.2007: Tvoja licka zadnje dni zarijo bolj kot obicajno, kar bodo opazili tudi ljudje okoli tebe. Nikar se ne jezi zaradi kaksne dobronamerne zbadljivke na ta racun, ljudje ti lahko tvoje veselje kvecjemu zavidajo. Vikend bo zabaven kot ze dolgo ne. Tako je tudi prav, saj si vendar tudi ti zasluzis malce razvajanja in uzitkov.

WTF, očitno me zasledujejo:D

No, to je dokaz, da je v vsaki "šali" tudi nekaj resnice

WBV... Do pisanja, RDEČ POZDRAV ^^

20 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Predvsem me zanima kaj bo to "razvajanje in užitki " - nekaj kar pride čez vikend. A bo to kremšnita al bo kej bolj mesenega.

Drax pravi ...

Bol mesno pomoje...
Ker so čez cesto nedolgo nazaj odprli kebap...

CyMaN pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Kaja pravi ...

Kako je prav: kebap ali kebab? In kje je naglas?

P.S.: Zelim ti obilo uzitkov, da ti lička še bolj zažarijo!:)

Drax pravi ...

cy in kaja
danes sem gledu in imajo napisano kebap
zdej pa ne vem:D

P.s.: Hvala:D

Kaja pravi ...

Ok, izgleda, da tist komentar ni bil objavljen. Torej, Cy ni nič pisal. Na mojem compu je bil prijavljen in sem ponesreči poslala komentar, ne da bi prej preverila, kakšno je uporabniško ime. (vem, ja, čudna sem, ampak se mi oprosti, ker ma Drax bolj čuden priimek od mene:P)
Tako da te zadeve mene zanimajo:)
Kje je pa naglas pri kebapu?

Kaja pravi ...

P.S.: Prosim:D

Drax pravi ...

Pojma nimam in me tud ne zanima dokler je dober za jest:D

CyMaN pravi ...

Ka ne, cy je bil :D

Kaja pravi ...

Ne, Cy nima nič pri tem:P

CyMaN pravi ...

Kaja ne ve... :D

Drax pravi ...

ja pa dej pejta na skype...
PIZDA
to je moj blog ne pa klepetalnica...

Anonimni pravi ...

Vi ste vsi skupaj eni navadni kmeti.
Hvala

Kaja pravi ...

Oprosti ... Ne bom nikoli več, častna pionirska!

Drax pravi ...

:D

Anonimni pravi ...

3,141592653 USA , en se mi je podpisu z mojim nickname, jst originalen ilija se na kmete prou neč ne zastuopm :D

nč hvala 3,141592653 SMO

Anonimni pravi ...

Js sm tud dans prebrala svoj horoskop in je tud čist vse prav pisal:)hmm...mogoče pa le je neki v tem:):)

Hana pravi ...

hehe draxič :-D

Drax pravi ...

PI USA
javite se pri blagajni...
mah nc ni na teh horoskopih
to je tko na splosno napisan, da vse velja za vse

кαтє●● pravi ...

lička ti žarijo ... hahaha :d