Countdown

nedelja, 30. september 2007

5. WANNA BE... Lenyn - Neć

Hja, samo enkrat na... ne ne...

Prejšnji post je bil v bistvu teaser (wannabe).... ne to tud ne....

No, in kaj sem? En velik revež... eh, ne morem

kdak

WANNA BE. Who? Lenyn...

dsds

No, pa sem prišel do bloga, oz. pisca bloga, kateri mi je res vzor...

wannabelenyn, to sem jaz. Blog pišem zato, ker ga on tudi, imam črno ozadje, stevec, uro....

Praktičn kopijo njegovega bloga, vendar mi ne uspeva najbolje...

Serijo wannabe sem začel pisati zato, da bi se ponorčeval iz bednih WB blogov in pokazal koko neizvirno je vse skupaj (vključno z mojim). Ponorčeval sem se iz postov, ki so bili res hecni...

Iz našega Lenarta, pa se JAZ ne morem norčevati. Za njim zavstajam 100 svetlobnih let in 5 levelov...

Tako da Lenart, vsaka ti čast...

ds

ds

P.s.: Anketa pa je tudi pokazala svoje...

8 komentarjev:

Vid. pravi ...

lenč je car, sam nesmiselno je relativno, kar je teb nesmiselno nekomu predstavla ves svetovni smisel in zraven doživlja ekstaze :) tak da ja no, "ponorčevat" ni glih prava beseda. kopija ti pa roko na srce res zlo slabo uspeva :D
anketa owna :O jst sm clo drugi :)

Drax pravi ...

je je

CyMaN pravi ...

da se ti da...

TI si neizviren.

Drax pravi ...

sori k ne dam 1 isto fotko na 5 postov....

bloodi pravi ...

js bi biu tud lenart, sej on ve...ker ni lep je pa antipatičen:DDD

Drax pravi ...

ne mormo bit vsi, ane bloodi?

bloodi pravi ...

sam res kam bi pa pršli če bi vsi bli lepi:D dost ka sm js pa ti pa še ker kurac mogoč:D

Drax pravi ...

pomoje da jih ni vec, tko kot pri star wars.
vedno sta sam dva darkerja...
ker je vse v ravnovesju, sta pol dva lepa...