Countdown

ponedeljek, 1. oktober 2007

3.B drugič

No, bom pa še en (ne)izvoren/izviren post napisu...

Ker imam ravno tak status...

Naše bejbe (morje 2007) so zakon(to je pravilo)... Zakaj?

Ker pač so. Preprosto so. (pazi neizvirnost) Ker braz njih naš razred ne bi bil takšen kot je. Vse bolj bi bolj se razumemo, zaupamo, si pomagamo (a ne (s)Anja...), kot se je že velikokrat povedalo, v stiski vsak spozna svoje prijatelje...

Ok, sej so tud sošolci zakon, vsi 4, pardn 6 jih je. Nekaterim gre na slabše, nekatireim na boljše. Nisem primeren, da bi presojal o tem...

Milič je letos sploh car, ne tepe me več tako kot prejšnja leta, Šoln je malo zarasel, Lenyn je sploh BF, CyMan misli, da ima več denarja od mene, Luka in Vavtar pa bosta (po moje) počasi začela govoriti. Prve besede so že tu...

No, da ne bom še bol neizviren, kot sem sploh lahko, bom kar končal...

dasa

P.s.: Peace....

2 komentarja:

Anja pravi ...

hihi...in se kr s3njam:)
čeprav bi te na momente člouk kr naseku, te mamo me tt rade (to sm v množini napisla, da ne bom preveč očitna) xD

Drax pravi ...

ja, zdej ko mas fanta morma pazit...
;D