Countdown

petek, 28. september 2007

Kajzej

Je moja fora...

Začelo se je z Lenyn-om, ki je vsako jutro, ko sem stopil iz vlaka (na poti v f*king šolo), skoraj da zapel (že skoraj uveljavljeno frazo) Kajdrax... Potem sem jaz to malo preuredil, še malo sfrizeru in nastala ja (sedaj) že znamenita FRAZA 'kajzej'...

Kje se lahko uporablja ta WB fraza...

1. Frazo lahko uporabljate skoraj da povsod, še posebaj pa je uporabna pri pogovarjanju preko MSN Messengerja, kjer lahko s WB frazo 'kajzej', pričakujete veliko različnih odgovorv, seveda le v primeru, če ne pogovarjate za Lenčem, ki vsak dan (dan za dnem), odgovori njegovo WB frazo 'NEČ'...

2. Za ISQ, Skype, gTalk, veljajo podobni pogoji poslovanja, kot v zgoraj opisanem 1. primeru...

3. Frazo lahko uporabite tudi zato da se vklopite v družbo... Pride Drax, reče kajzej, ga razbijejo in grejo...

4. Uporabite domišljijo...

Besedo lahko kupite v vseh bolje založenih trgovinah, bencinskih črpalkah in lekarnah...

P.s.: Pred uporabo natančno prebeite navodila. O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z vašim zdravnikom ali Draxsom...

4 komentarji:

Lenart Senica pravi ...

Vročino maš...

Eagle pravi ...

Hmmm zelo zanimivo mi je pod tocko
3. :D
Frazo lahko uporabite tudi zato da se vklopite v družbo... Pride Drax, reče kajzej, ga razbijejo in grejo...

Now that I like:):P

Drax pravi ...

jaz mam vrocino
ti si pa vroc(beri hot), ane...

Lenart Senica pravi ...

A besed pa ne bomo obračal :D