Countdown

nedelja, 2. september 2007

Doma

Končno sem spet doma…

Spet lahko ležim na svoji postelji, lahko pijem iz svojega najljubšega kozarca, lahko se vserjem na svoj sekret...

Letos sem preživel rekordno število dni OD doma. Pol leta sem živel pri babici in dedku, saj smo se »selili«, potem, ko smo končno opremili stanovanje, pa sem jaz šel »služit« na morje, za mesec dni; dokler nas pač niso nagnali domov...

Sedaj, v mesecu avgustu, pa sem končno lahko užival doma...

Sicer smo kmalu odšli k babici v Borovnico...

Potem sem imel priprave (ples), 5 dni od doma...

Ko pa sem prišel domov v petek, starši in tamal, pa so odšli v Bovec, sem lahko sam doma preživel vikend. Lahko si predstavljate, kako dobro to dene...

Potem sem prejšnjo sredo odšel v Škofjo Loko, bilo je odlično tako kot vedno. Imeli smo piknik, pravzaprav mega piknik, saj je prišla skoraj vsa ulica (60 prijavljenih). Igrali smo namizni tenis, nogomet (pri katerem sem zabil zadnji odločilni gol), pekli čevape. V glavnem bilo je super.

Danes pa sva s tamalim prišla domov in tako lahko uživam še nekaj teh zadnjih počitniških ur doma.

Torej, vidimo se jutri v šoli – komaj čakam fazan(k)e...

P.s.: Upam da me letos ne bojo krstil (sem dvigoval uteži)

2 komentarja:

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

ja točn tk:) najlepš je doma:P wiiii fazančki hehe:)

Drax pravi ...

ej če ma kdo doma koruzo, naj jutr prinese v šolo...