Countdown

torek, 4. september 2007

Evo vam FAZANE

Evo. Kot sem obljubil. Slike. Iz fazanjega krsta.... wanna be.

Sicer je bilo danes slabo vreme in čeprav niso mogli 4. letniki resnično nč organizirat, je letos res beda...

Upamo da bo jutri kej, če ne pa vsaj kaj takšnega...
... kot npr. polna usta koruze totalno počičkana kje ste fazani največji, najlepši in najbolj glesen FAZAN men grejo fazani na k***c kuk je cool bit fazan vsi se okvarjajo s tabo

Foto: Drax

P.s.: Bed...

10 komentarjev:

Donch pravi ...

evo nam fazane...pička ti matrna..=)..dej mojo sliko rajš dol, ka se ti bo zmanjšala branost tvojga bloga...resno ti pravim...xD..de poglj kaka pa nism no...omfg..ne bo me več u javnost =)

Vid. pravi ...

hja niste vsi tko fotogenični ko šoln :D:D:D

mcenaa pravi ...

loooooooooooooooooooooooooooooooool

Drax pravi ...

ne sej zdej se šele začenja
hahaha {my evil laugh}

Anonimni pravi ...

Ne ej se cist strinjam z "donch" slika totalno ne pase na tvoj blog (pa nc ni narobe z blogom). Aja pa ne vec gapiju narocat d mi pu fejsu rise Fje. Sej je dost tist k si mi ga ti tko prijazno napisu preden se je sola sploh zacela. :D

Drax pravi ...

sestrična hehe...
ja veš, v tko groznem položaju (elementov na obrazu) sem je ujel, da sem mogu objavit...

Anonimni pravi ...

okj tadej zresn se!!!

Drax pravi ...

Okj barbi wtf?

Anonimni pravi ...

pizda tadej! ti si tok zajeban ane?da morš drugim težit k si biu ti fazan ti je šlo ti ful na kurac zj pa ti isto enim delaš res si ....

Drax pravi ...

a sem kdaj kej reku, da mi je šlo na živce, ko sem bil fazan...
če že bereš poste, pol jih preber, ker sem napisu, da je bil, ko sem bil fazan, dober krst...
jao jao...
P.s.: bomo vidl tebe, ko boš 4. letknik