Countdown

nedelja, 16. september 2007

Nesporazum

Ker je v postu Splash the Toilet ali you are well come, prišlo do nesporazuma, predvsem zaradi nepravilne interpretacije nekaterih vsebin posta, sem postu umaknil iz mojega bloga. Za vse, ki posta niste prebrali, se nahaja tukaj LINK. Vseeno bi rad povedal, da imam pri majicah SPLASH THE TOILET, nekaj zaslug tudi jaz.:D:D

Odločil sem se tudi, da v prihodnje ne bom več uporabljal imen in priimkov brez soglasja te osebe, oz brez soglasja starša / zakonitega skrabnika osebe, o kateri bom, če bom, pisal...

Sedaj pa tako kot pri filmih Man in Black...

(nataknem si očala na glavo, in žepa v skunjiču privlečem na plano čudno, kovinsko, bleščečo, podovgovato napravo valjaste oblike)

Every one, who read post "Splash the Toilet ali you are wellcome", could you please look at this thing...

(ful močna svetloba)

Moj blog berete vsak dan...:D

P.s.: S je zakon, StT pa tud...

Ni komentarjev: