Countdown

torek, 25. september 2007

2. WANNA BE... Mrs. Small Woman - Vroča čokolada

Ja...

Ko sem se danes zjutri ustal, se pogledu vn, in sem vidu, da ne dež... Bil sem čist happy, ker nam je opdau kros... Pol sem se zrihu, spil vročo čokolado in šev v zvezdo na vročo čokolado... Z Klaro seveda... Spila sva vsak po 2 vroče čokolade, potem pa, ker sva danes ravo proslavljala DAN KO JE ODPADEL KROS, še na vročo čokolado v Jazza...

Seveda pa dan v nobenem primeru ne more miniti brez zapetov, je spet začelo siajiti sonce, in tako je naš novi razrednk, prof. Kuzmin - CAR, po šoli, osebno, obvestil vse dijake, da kros bo...

In tako sma šla, jaz in klara, pe na eno vročo čokolado v Jazza...

Potem pa smo se vsi, odpravili na kros...

Kuk mi je blo slabo ko sem tekla. Fak. S Klaro sma skor bruhala.:D...

No danes sem se naučil pomembne lekcije:

VROČA ČOKOLADA IN KROS NE PAŠETA SKUPAJ!!!

bai...

P.s.: Pol sem pa še zvečer eno...

Original post TUKAJ

6 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

Čudo tehnike.

CyMaN pravi ...

sm sem mislu da se ne more zgodit, pa se zgleda vseeno lahko - drax, poslabšal se ti je...

Drax pravi ...

ne teb se je
bereš moj blog...

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hehe drax... veš kuk mi je ego zrastu da na svojem blogu opišeš moj tipičen dan:P...sicer pa itq bistvo dneva je v vroči čokoladi in uživanje te
"droge" mi ne prepreči niti kros. wiiii:D

ŁiTTŁE STAR pravi ...

VrOčA ČoKoLaDa..za najlepši začetek dneva!!Seveda v Jazzu ker je tam NaiNaiNaiboŁša<3..zakai slabo? Od dobrih stvari ti ne more bit slabo..pa laufat je prou fain in čokolada je zakon se pravi d po moji teoriji vroča čokolada in kros pašeta skupaj!!.xD

Vid. pravi ...

slabš obstaja CY? fak...