Countdown

petek, 7. september 2007

Mi se 'mamo radi ali ŠOLN in LEČN STA ČUDNA

Kot sem že verjeto napisal, je naš razred najboljši. Ne v smislu, da vedno (čeprav a vedno premagamo vsepovsod), ampak, da zelo dobro funkicioniramo kot celota. Ponavadi se ne kregamo, razen, ko prestavljamo teste...

Upa, da se ne bomo skergali sedaj, ko bomo morali odločiti, kam gremo na Maturantski izlet. Seveda bojo trenja, verjetno se bomo (prvič) res skergal. BTW jaz sem za Grčijo, zato, ker mi je beden it v Španijo, kjer bo itak cela slovenija, slo bendi,... Gremo rajši vsi gimnazijc v Ambasado, pa bo (pomoje) isto.

Ampak ne glede na to moramo držati skupaj.

Ko smo že pri držanju "skupaj".

Tako skupaj, se pa ni potrebno držati...

Moj moj...

....

odstavek

P.s.: Lepo je, de če je ljubezen v razredu, sam...

1 komentar:

Vid. pravi ...

ka maš kej proti če se ma(m/j)o fantje radi :P?