Countdown

sreda, 5. september 2007

Krst

Končno. Teško pričakovani krst. Fazanov seveda. 4. letniki so nam končno postregli s Krstom fazanov. Odločili so se, da bo vsak razred (4. letnikov), krstil posebaj, vsak dan...

To pa pomeni da bo naslednji teden, če bo le vreme dopustilo, rezerviran za krščevanje...

Danes (so se nam predstavili) so imeli to čast dijaki, bolje rečeno diVjaki iz oddelka A...

Tukaj imam nekaj fotk, sicer sem slikal z mobitelom, ampka recimo...

priprave...

ples - fazanji

nekateri ne znajo plesat Lenart inštruktor

nekatri pa pač nimajo idej

pumpanje... balonov

nekateri se vračajo vsako leto

kdo se ne bi, publike je veliko

fazani "bejbe" (lenart že ve za kaj se gre), so krst gledali skozi okna

Dj Sax

vedno glasen - Tadej

Dona, ko pozira

Fazani, Big Nik vas gleda...

P.s.: Jutri pa spet...

9 komentarjev:

Anja pravi ...

bla!

Lenart Senica pravi ...

Anja, neki me zanima.
A si ti emo?
Čist tko,...

Aja, Drax, odlično.

Drax pravi ...

Hvala

Anja WFT

Anja pravi ...

lol?...zka bi bla pa js emo?...

Lenart Senica pravi ...

Sam zanimal me je.

Drax pravi ...

Anja, kodo spoloh si ti?
Maš blog al kaj?

Anja pravi ...

Lenart sevnica...aha

Tadej, js sm od Katarine sestra. Od une ko si včasih plesau z njo :)
mela sem blog, pa sm use zbrisala...

Drax pravi ...

A ja.
Se te spomnem.
Hehe

Anja pravi ...

me veseli :)