Countdown

petek, 7. september 2007

O rampa

Nataša Klenovšek

O rampa

di

Rampa spremlja nas noč in dan,

Drax ji je vdan

Lenart pa prodan.

Se zgodi,

če te ni...

Avto hitro odleti...

Če nas dobi dež

nas tu ni več,

a Lenart in Drax sta tu

ker njuna vloga zelo

pomemba je v momentu.

dsd

O rampa, rampa

Služimo denarce te,

da nes nikoli ne zapustiš brez besede.

Če tebe nebi bilo,

vse rakom žvižgat bi šlo.

Zato mi voljet ču te uvjek,

jer ti naša, rampa, velika ljubav is zauvjek

Ta pesem je nastalq na služenju v Nerezinah, ko sva z Lenatrom delala na rampi...

Sama...

sdsd

P.s.: Pesmi nisem objavil zato ker bi bila dobra, ampak zato ker...

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hehe tale rampa ti je pa ornk traume povzročila če jo še zmeri ne morš pozabt :D

Drax pravi ...

Ne, fora je, da sem jo hotu objavit že takrat, ko sem pisu o morju, sam je nisem mel, zato ker je bla napisana v zvezku, kjer se beleži avte, ki pridejo v nesalje, tko da sem naročil eni, k je tam delala, da jo je prepisala. In sem jo pele zdej dubu...

Vid. pravi ...

pele? to je pišečka beseda :) drgač pa... ja no pesem in pol xD

Drax pravi ...

*prejle

Vid. pravi ...

pele po pišečko pomeni spet;)

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Zanimiva pesmca ja xD

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

oooh ja ta čudežna rampa:) tut te nerezine bi se lah modernizirala pa dale rampo na avtomatično odpiranje al pa kj takšnga ane?lol... sam pol pa ne bi take fine pesmce nastajale:)