Countdown

petek, 7. december 2007

Ka' jaz vem

Mi gre spet kr na smeh, ko pomislim na današnji nastop v Sevnici.

BTW, čeprav je dovorana odlično ?akustična? in se je vse zelo dobro slišalo tudi v zadnje vrste, upam, da se našega smejanja ni slišalo. Preveč...

Vsi ki ste si že ogledali predstavo vete, da nikjer v besedilu ni "ne vem česa"...

No naš najboljši igralec na šoli, ki pa pač ne zna zapomniti besedila in s tem povzroči verižno reakcijo. Ne spomne se besedila, si nekaj na hitro zmisli, je zelo smešno, se smejimo tako da ne moramo govorit itd.

Ampak, jutri je nov dan...

"Naprej korakaj Drakes, če tudi te boli rama, od kaj jaz vem česa...

Peace

11 komentarjev:

Doriska pravi ...

čist ste zažgal;)

Anonimni pravi ...

well, temu se reče impro ( liga ) vizacija in ko boste predstavo igrali devetnajstič boste sposobni solistične bravure posameznikov spremljati ne le s smrtno resnim izrazom na obrazu, ampak boste BTW tudi lepo sodelovali pri razvoju "unofficial" ali izmišljenega besedila , tako da se čez dva takta spet ujamete in gre po smislu dobr naprej.

werjemi besedam starega nikalajeviča, and peace to you , too

Drax pravi ...

vem vem
sej super da se je neki spomnu, bolš kot da bi začel jeclat
sam ko nebi blo tko smešno:D

Nik pravi ...

Lenart, nehi.

ni smešno.


haha.

Drax pravi ...

ja je blo
preveč

кαтє●● pravi ...

dans ste oa or nas bli .. al pa ste :d

N & G pravi ...

ti si pa ko ruski vohun. njiker te ni za najdt.
aja sm gregor (kajak) ka še kj treniraš al si tt ti pogoru. jst sm že zdauni.
aja blog je supr.
ka si že najdu koga k bi ispolnu vse ankete

Drax pravi ...

ne kajaka več ne furam...
za ankete pa jaz sem vse izpolnu:D

Lenart Senica pravi ...

Lenart verjetno ni letelo na mene, ali pač?

Drax pravi ...

pač

Nik pravi ...

Ja, se opravičujem, bil je preveč lenart stavek, pa sem avtomatsko napisal lenart. my bad ^^

Mislim sem draksuliča :D