Countdown

ponedeljek, 31. december 2007

Srečn'ga pa zdrav'ga

Samo še nekaj ur nas loči do novega leta. In do zvonenja mobilnih aparatov, ki nam sporočajo, da mo dobili novo SMS sporočilo. In ko odpreš prvega si misliš, matr je izvirno tole vse skupi. Pol dobiš čez 2 min in pol novega. Pa si rečeš, ok slučajno sta oba omenjala zvezde in želje in veselje in srečo in itd. Potem pa ko pustiš mobiča mal samega in čez 10 min spet malo prečekiraš pol pa...

Letos sem se odločil, da ne bom množično pošilal SMS-jev, beri; prejemnik; opcija; pošli vsem (sej je vikend; 1 Cent/SMS/MMS; ZAKAJ PA NE... in tako mobitel zasluži 100000000000 ščentinov; prejšnja leta, nam je Mobitel vsaj cel mesec omogočal, da pošiljamo SMS-je po (trajno) nizki ceni, letos pa... j****, ampak jih bom poslal samo nekaj (neberi 100), in to osebam, ki mi največ pomenijo (poleg družine).

Raje vam bom vsem (ki me poznate ali pa vsaj jaz poznam vas) zaželel čimbolj PLODNO leto 2008 na VSEH področjih. Naj se vam... bla bla bla, ne da se mi po netu iskat čestitk....

SREČNO!!!

Ok, sej vi mi kr pošilite SMS-je :D:D

Pok!!!

P.s.: Zdaj pa party

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Drax pravi ...

Bbbbbbbbbbb

Vid. pravi ...

cccccccccccc

Anonimni pravi ...

Vido, lepo sliko maš.

Vid. pravi ...

lenč :) ?

Drax pravi ...

Kdo pa drug
A ne vidiš vElike zacetnice...
:D

Lenart Senica pravi ...

Jebite se. :D