Countdown

nedelja, 16. december 2007

Teden brez

sexa... Tudi med drugim ja. Ampak bol "pomembno". Brez računalnika...

Jaz kot se mogoče lahko ugotovili, mi je bil odvzet prenosnik. No, mi ga je fotr vzel v sredo, ampak vsen. Zakaj? K sem dubu še en šut.

Ubistvu sem jih prejšnje tedne pokasiral kar nekaj ampak to le zato, ker so pač skupaj prišli tisti predmeti, ki mi ne ležijo. In je padal. Zato se je fotr odloču, da bi skine prenosnika in po pravici povedano mi je to kr "pasal" in pomoje bom zdej res mal napredoval... al pa tud ne

Odvisnost. Od računalnika. Ni se še tako razpasla, se pa vedno bol "pase". Npr.: ej greo zdej, pa se dobimo na MSN-ju, da se bomo pogovarjal... Folk je obseden z MSN-jem. Pogovarjajo se s folkom ki ga skoraj na poznajo kar je bedno. Pa o blogih. "Dej kej napiš na blog", namesto da "Kajzej, kak si, kaj delaš..." To je kurac vse skupi MSN, blogi itd.. Jaz sem MSN skensku, za nekaj časa, bloga pa ne bom. Ne da se mi... razlagat

Tko da, blog bom pisu, mogoče manj pogosto ampak bom...

Zdej sem pa zaspan pa grem spat...

BTW, v sredo mamo v Kulturnem domu v Krškem ob 18.30 zaključni nastop z našim klubom. Pridte kej pogledat....

Artičoka

Peace!!!!

5 komentarjev:

ŁiTTŁE STAR pravi ...

Sam čaki mal Drax! Kuk si skenslu msn če si še kr na njem??=O

кαтє●● pravi ...

če sm ga js prau razumela je zdej manj gor :D
drgač pa ... men je blog cool in ga nebi skenslala :D msn pa mogoč bi ...

SaXsIm pravi ...

drax... Tebe zastopt...

Drax pravi ...

dokler ti sendwice kopujem bot tih
:D

Anonimni pravi ...

še men en sendvič, please...

peace, B...