Countdown

sreda, 26. december 2007

Božič pa to

je mimo...

Ne da se mi razlegat, sicer pa Patrika itak ne zanima kaj se mi je dogajalo... Bili smo vsepovsod, tudi na Magnificu, novi komadi so cool, mešanica Hr in Ang jezika z zanimivim naglasom. Ał pa tud ne...

Božiček je bil tudi pri nas, tko da mam par novis cool stvari. Saj res, pozabil sem vam zaželeti VB in SNL. No ubistvu nisem pozabil. Zanalašč nisem (my eivl laught). In tud ne bom. Ker m gre to na... vsi elijo to vsem... my ass. Ni šanse da to želiš vsem. Jaz to želim mojim prijateljem in prijateljicam ne pa vsem ljudem na svetu.

Al pa še hujše. DA dobiš maile, kjer samo tebi nekdo želi nekaj. SAMO tebi! In še vsem odtalim 100 prejemnikom maila. Brez veze. Če že, lahko date skrito kopijo, pa bo vsaj malo lepše zgledal'...

Se vidmo na Energy-u...

Ugante kaj sem dubu od Božička...

Peace!!!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Fant se očitno spreminja v pacifista.
Morebiti dobitnik Nobelove nagrade za mir '66???

LpP

Drax pravi ...

Končno...
Zdej mi ni treba več pisat tega, ko je poskus končan...