Countdown

petek, 6. april 2007

Rešimo naš planet

Ko se začnemo zavedati, da naš planet ni tako "odporen" kot si mislimo in da ga uničujemo z vsakim papirčkom, ki ga odvržemo na tla in ne v zato namenjene koše, se odločimo da bomo vsaj malo prispevali k temu, do otroci naših pravnukov, ne bodo živeli v t.i. greznici...

To sem storil tudi jaz, ko sem lepega dne šel iz Hervisa v Krškem na Videm. Na poti sem se ustavil še v Tušu (vedno boljši) in si kupil sladoled. Zaradi še sedaj neznanega razloga sem se odločil, da papirček vržem v smeti. To pa še zdaleč ni tako lahko, kot bi si človek mislil.

Ko sem tako hodil in jedel slodoled, papirček pa še vedno držal v roki, si nisem mislil, da je na relaciji Hervis – Videm toliko odlagališč. Seveda črnih. Povsod kar margoli vrečk od čipsov, plastenk in ostalih odpadkov. Jaz pa sem še vedno nosil papirček. Tako sem prišel do semaforja in na misel mi je prišlo, da bi papirček odvrgel v Savo, ki je sicer znana kot najbolj čista reka v Posavju...

Pa sem vseeno pomisli, da verjetno zaradi tega še 10 dni ne bom mogel spati, seveda pa tudi nisem hotel postati edini onasnaževalec Save in tako sem papiček nosil še naprej, in ko sem končno prispel do PRVEGA koša za smeti, ki je stal pri tržnici, sem se končno lahko znebil tega tovora.

Sam podpiram ekološko ozaveščenost in dejstvo, da je potrebno metati smeti v koše, vendar pa ne mislim za vsak papirček hodit pol ure, da bo potem itak spet odvržen nekam drugam v naravo....

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ok mejbi papirček ne bo uničil celga sveta ampak useen se mormo zavedat kaj počnemo svetu. Folk poglejte film neprijetna resnica pa začnite kej delat prut tem d nebo nš lajf zajeban

P.S. Ime je insajd joke t

Drax pravi ...

Na svetu je 6 milijard folka tko da to pomeni 3 miljarede parerčko kar je že velik. drugač je pa Neprijetna resica res dober film tko da ga tudi jaz priporočam...
P.S.:Kdo si ti....

nika pravi ...

mogoče je to opzorilo za občine in krajevne skupnosti, da postavijo več košev, namesto tega, da letno zapravljamo milijone za okrasitev z lučkami decembra...sej je lepo če je okrašeno, vendar pa velja manje je več..pa še koristno je...

Lenart Senica pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Vid. pravi ...

ej... jst sm tud fuuuul za neonesnaževanje... ne pomnem kdaj sem nazadnje vrgu papirček, kam drgam v smeti, pa če bi vsi tko delal (kot eni tuki delamo)... neprijetna resnica je super... sam to ni dost, če nas sam peščica tko dela =/

Lenart Senica pravi ...

nehimo se blamirat. kaj nam bo čisto okolje, če človek NI USTVARJEN za bivanje v njem.
človeštvo je mehanizem, naprava, ki deluje tako, kakor pač deluje. smo napredni, predrzni in neponovljivi.
razvoj človeka je prinesel onesnaženje. razvoj, napredek, ne pa nazadovanje. napredujemo. s tem se pač moramo sprijazniti.
onesnaževanja ne moramo preprečiti, odšteti, preprosto, lahko ga samo omilimo, vendar ne do stopnje 'nič'. ker te stopnje nikoli ni bilo in je ne bo.
zarad mene se lahko vsi, od drnovška, vas,.. do gorea igrate moraliste. če vam to pomaga - dobro. ker zanamcem ne bo. tako kot je bog zajebu adama in evo, onadva kajna in abela, moja mat pa fotr mene... tako bomo mi zajebal svoje zanamce.
zemlja propada. če se boš počutil bolje, potem ko boš njen obstoj podaljšal za sekundo - izvoli.

glede Resnice. hehe, ena navadna cmeravost s strani ala gorea. no, sej temo si je pa fajno zbral...

Vid. pravi ...

ne bi se strinju... če bi se vsak sam mal potrudu bi šlo na boljš... noben ne govori o točki 0, ker jo je res nemogoče dosežt, sam če bi pa zmanjšal porabo vsega sranja na tem svetu bi lahk nam vse lepše ratal nardit... za naše zanamce prav gotovo, sam dokler bi se folk tega zavedu, bi blo že prepozno :S

AliveDracula pravi ...

jao, kašn pesimist si Lenyn, a tebe čist nč ne briga za svet a kva?

Lenart Senica pravi ...

pesimist, pesimist...
vsaj ne mečem si peska v oči.

če me briga za svet? seveda, da me. kaj sem napisal, da vsak dan v savo zlijem 67 hektolitrov nevemkateregajebenosfukanega sulfata? nič bolj ne onesnažujem sveta kot ti, vid, ali pa tadej.
poanta mojega komentarja je, da se je nesmiselno blamirat - onesnaževanje je, je bilo in bo. v neki obliki. zdaj, ali je to celuloza v krškem ali pa moj popoladnski prdec... zarad prdca pa res ne bom jokal.

edino kar mene znoti je Resnica neprijetna. ne prenesem politikov pa ni važno na kater faks so hodil...


pejte rajš delfine reševat..

Anonimni pravi ...

onesnaževanje res je in bo ampak loh vsaj zmanjšamo svinarijo k jo spuščamo u zrak.
ok sej men gre tud al gore na kurac sam ne morš rečt d to kr je povedu o segrevanju ni res

Lenart Senica pravi ...

lahk rečem, ni pa nujno, da imam prav:)

ok, ne bom več prdel...

nika pravi ...

js sm pol vrjetno ena izmed redkih, ki filma ni pogledla, ker sem slišla (od človeka s katerega presojo se navadno strinjam) da se v ozadju zlo jasno promovira goreova politika in me je minil, kr če delaš film, s katerim bi rad opozoril na drek ki smo si ga ustvarji ne zagovarji in povišuj svoje stranke...ker nejegovi ne nrdijo nč več za okolje ko js...da se res omilit svinjarijo, tak al tak so se naša dejanja že zasidrala in se škoda ne da popravit, lahko pa vsaj mal probamo ustavit onesnaževanje...ni nam treba še dodatno nasipavat s svinjarijo...če ne gledamo na zanamce-že za nas bo začel zmankvat čiste vode...

Lenart Senica pravi ...

nika, greva na en čik pa se ne boš tok sekirala.

Drax pravi ...

O.K. tudi če bomo svet še naprej tako onesnaževali, bomo (vsaj jaz) od zdaj naprej bolje živel....
Lenyn je oblubil, da ne bo več prdel...
Kakšno olajšanje...