Countdown

ponedeljek, 16. april 2007

Mater ji...

Spet matematika. Vendar tokrat ni bila »kriva« prof., ampak moja preljuba sošolka Estera. Ker je matematiko pisala šut, se ja napovedala, da bo to popravila danes. Uganite lahko kaj se je zgodilo. Zaradi nezanih razlogov je ni bilo v šolo. Uganite naprej, koga je potem prof. Poklicala pred tablo. MENE!!! Spraševala me je razno razne stvari, o katerih nisem imel pojma. Resda se matemaitke že lep čas nisem učil, ubistvu, sem imel vedno srečo. Vprašan sem bil snov, ki sem jo razumel, čeprav niti domačih nalog nisem delal. Danes je bil to pravi (prvi) šok. K sreči pa mi negativne ocene ni vpisala, in bom vprašan jutri.

Delno pa sem kriv tudi sam, pozabil sem, da se je Estera napovedala. Če bi se to spomnil, bi se verjetno zbunil in ne bi bil vprašan. Čeprav smo letos z našo prof. v dobrih odnosih, bi se verjetno čisto skregali. Kot to ponavadi storimo z našo razredničarko. Ta Estera, mater ji...

To mi gre najbolj na kurac. Že večkrat se je zgodilo, da se je nekdo napovedal, in ga potem ni v šolo. S tem zafuka enega od svojih sošolcev. Lani je celo prof. za bio nehala z napovedovanjem, zaradi takšnih primerkov. Take bi morali postreliti. Tako da Estera, če jutr prideš v šolo, te bomo... Saj ne; mi nismo taki. Mi te bomo rajši mučili, psihično sesuli, da se boš potem rajši sama ubila. JOKE.

Sam res pa ne več tak srat...

P.S.: Se grem še mal učit, ***** ji materina tej Esteri....

Ni komentarjev: