Countdown

torek, 10. april 2007

Ko začneš osvajati razredničarko...

Danes pri kem smo imeli spet probleme. Z našo razredničarko, ki je sicer zelo dobra profesorica in razredničarka, a se z njo prepogosto kregamo, smo se zopet spričkali. Glavni razlog mi je še sedaj neznan, po moje jo je najbolj zmotil nemir v razredu, za katerega so bile kot ponavadi krive predvsem ženske, ki "non-stop" klepetajo. Ne pravim, da smo fantje vedno tiho, ravno obratno. Tudi mi smo ponavadi glasni. Fora je samo, da ženske klepatajo v prvi vrsti in jih ponavadi naša razredničarka seveda ne opazi, mi pa smo v zadnji vrsti in včasih o čem podebatiramo, pa smo takoj kregani...

No, da se vrnem k naslovu. Ko smo tako poslušali našo razredničarko, jaz sem jo gledal iz strani, ker so učilnice v kemijskem laboratoriju tako kretensko narejene, mi je kar na enkrat rekla, da je ne smem osvajati!!!!! Cel razred je zajel smeh (vključno z mano). Ne vem kako je prišla na to veleumno idejo...

Kasneje je tekla beseda še o tem, da si moški ne smemo ogledovati žensk... Seveda v tem smislu, starejši moški mlajših punc...

Kako čudno, da se nihče ni spomnil na obratno možnost. Možno, da je za to krivo razmerje fantov in punc na GiB-u 1:3... (a sem to rekel na glas??)

P.S.:Se opravičujem naši razredničarki, ker jo včasih preveč jezim...Sori..

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

hja drax...bo treba to osvajat bol undercover al pa tko k lan k ste se menjaval tipi pr njej v kabinetu vsake tolk cajta:P
heh...aja btw LE TAKO NAPREJ S TEM BLOGOM...heh:D

Drax pravi ...

Se bom potrudu...:D

Unknown pravi ...

a se bos? no le dej...sej vaja dela mojstra...:P

Drax pravi ...

Ja bom, samo za teba Nina...
:D

Lenart Senica pravi ...

no no, da ne bosta vidva tlele kej, khm khm, ustvarla..

Vid. pravi ...

ja.. get your self a room :P sicer pa... drax pa te mamo :D kr razredničarko hjoo ;D