Countdown

ponedeljek, 16. april 2007

ST - Navadna tekma

Ker se mi včeraj ni dalo pisati o plesu, bom danes predstavil ST (Standardne plese). Še nekaj slikc - Murska Sobota in Križevci
Murska Sobota ang. valček nevemkerples jaz kot vedno nasmejan ena prežgana za Lenyn-a

Najprej malo več o včerajšnji tekmi. Imeli smo jo v Križevcih; tja smo se ob 13:30 odpravili s trenerjem. Na meji nismo čakali, čakali smo, ko smo se vračali nazaj v našo prelepo domovino. Ko smo prispeli, smo se ogreli in odplesali. Spet sem imel smešno frizuro...

pred nastopom

jaz in Dolores

doma...

ST plesi

Angleški valček – Ples, ki ima baje ¾ takt. Je umirjen in eleganten ples, paziti moraš, da plešeš valovito. Kot sem že rekel, šteje so do tri – na ENA pokrčiš noge, na DVA in TRI pa se dvigaš...

Tango – Verjetno izvira iz Argentine ali pa kje tam dol. Je tamparamenten in »hiter« ples. Drža je malo drugačna; bolj napadalna in malo imaš pokrčena kolena. Šteje so do štriri...

Dunajski valček – Zelo naporen ples. Spet ¾ takt, vendar malo hitreje. Hitro se ti zvrti, zato moraš delati t.i. »fokuse« – v isto točko gledaš čim dlje časa, potem pa spet zamenaš to točko. Malo se moraš nagibati, vendar elegantno. Nekdo je enkrat izjavil, da se pleše za vrzdržlivost tudi do pol ure... HAHAHA

Slowfox – Meni najljubši ples. Kot že ime pove; slow – počanen, Fox – lisica. Plaziti (pa ne po tleh) se moraš kot počasna lisica. Je najbolj prefinjen ples. Šteje so do 4.

Quickstep – Spet ime pove vse. Je najhitrejši ST ples, ampak je spet na koncu. Ne najbolj zanimiv ples, za gledat. Ponavadi dobri plesalci veliko skačejo, gor in dol po plesišču. Šteje so do 4...

To je blo nekaj o ST plesih....

P.S.: Lahko pridete na LUKEC OPEN, čez kak mesec...

2 komentarja:

Vid. pravi ...

loool :) kaka čevap frizura :)

SaXsIm pravi ...

mafija :D