Countdown

ponedeljek, 9. april 2007

Ali je Zemlja okrogla...

Ko sem bil ta vikend v Borovnici in se rolal z mojo 4 letno sestrično, sem se spomnil na našo prof. Mihelič, kako nam je razlagala, da 5 leten otrok ne more razumeti, da je Zemlja okrogla. Pomisil sem, da bi to kar sam preveril.

Najprej sem sestričnino mamo vprašal ali sestrična sploh ve kaj je Zemlja. Odgovorila mi je, da ni prepričana, če že ve za to.

Tako sem sestrično kar sem vprašal, ali je Zemlja okrogla ali je ravna...

Odgovorila mi je, da okrogla...

Tako sem začuden, da je sploh vedela kaj je Zemlja, spraševal naprej, in sicer: »Zakaj pa...«

Odgovorila mi je: »Zato ker se vrti...«

To me je še bolj presenetilo, saj je nenavadno, da otrok pri štirih letih ve toliko o našem planetu.

Okoli česa se pa vrti Zemlja?

Okoli Sonca in lune, mi je tokrat, s sicer manjšo napako, odgovorila...

Vseeno sem prišel do zaključka, da otrok kar veliko ve o stvareh, ki ga po mojem ne zanimajo, kar pa je še bolje, ovrgel sem teorijo (zarote) naše profesorice, in tako se lahko vsi, ki ste na račun tega na naši gimnaziji dobili slabo oceno začnete buniti...

Sicer pa, kako pa lahko nekomu dokažeš, da je zelmlja okrogla...

P.S.: Mogoče pa je problem v tem, da sestrična še ni stara 5 let...

Ni komentarjev: