Countdown

sreda, 20. februar 2008

Nimam

sreče...

Ok, mam srečo in to veliko, samo včasih se zgodi, da ne pride ob praveč času. Za 5 pri matematiki, vsaka ji čast, angleščina; se je že tudi izkazala. Ampak nemščina, tukaj pa se je zraven umešala še njena zlobna sestra NEsreča. In tako se je torej zgodila sreča v nesreči, ko smo pri nemščini pisali 15/30 negativnih ocen. Torej sreča. Več kot dovolj za določite datuma za novo kontrolno nalogo. Nesreča. Žal sem se med enicami znašel tudi jaz. Sicer mi ni manjkalo veliko(8%), ampak je bi ga jebiga. Šut je šut...

Po drugi strani, sreča, ker nisem bil vprašan, po drugi strani nesreča, ker bom jutri. Upam da ne bo šut.

Potem ang, sreča da ni šut, škoda kerni več tko le 2. Ampak takle mamo.

Če torej potegnem črto, lahko ugotovim, da imam srečo in upam, da se me bo držala še nekaj let, prdon, desetletij....

Naslednič pa nekaj o Vidu:D

Šuttt!!!

P.s.: Če bo pa ravno ona v...

1 komentar:

Janez Južni pravi ...

če ja dobim jedinicu, pol mama meni reče "skidaj se i u kupatilo!!!", pol pa uzme od čaleta kajš pa jih dobim. sem pogrunto, da je boljše da ne reknem doma, tak i tak ide svaki mesec na govorilne