Countdown

sobota, 16. februar 2008

Gimnazija Brežice

brez sarkazma, neresnic in nakladanja...

Naša gimnazija je (ena) zelo zamimiva šola. Vsako leto se v Nejene programe vpiše veliko zanimivih ljudi, ki so vedno dobro sprejeti v "kolektiv" dijakov. Na naši šoli se dogajajo zanimive stvari, ki jih skušamo v čim večji meri dokumentirati in jih kasneje objaviti v npr. šolskih glasilih in podobnih rečeh. Bluzim? Ja sej vem...

Naša gimnazija je super. Ne res. Ok, saj sem napisal, da nimamo papirja (očitno je pamagalo), vendar pipa še vedno ne dela. Pa ni to fora zdej. Fora je, da nekatere stvari, ki se dogajajo v šoli, niso smešne vsem, oz. jih ne razumejo in/ali si jih ne razlagajo na ist način. Npr. NIHK se zdi šmešno nekaj, kar se zdi nekomu nevarno. (BTW; smešno je in nenevarno). In tako dalje... Ampak na splošno je super; ko okrajšaš pluse in minuse imaš bistveno več plusov...

V moji, skoraj da 3 letni obiskovalni dobi gimnazije, sem se naučil mnogo stvari, za katere vem, da mi bodo v življenju prišle prav. Seveda se je poleg teh KORISTNIH stvari nakupičilo veliko stvari, ki mi v življenju nikakor ne bodo prišle prav. A vseeno štejejo stavri, ki so dobre. ... (vstavi stvaek iz tekmovana za Miss Amerike). Torej

RAD SEM DIJAK GIMNAZIJE BREŽICE.

Post je napisan izključno in samo zato, da ne bo izpadlo, kot da je naša gimnazija bedna in da nisem ponosen nanjo in da nisem rad v šoli in da mi gre vse skupi na kurac.

In zato, da mi bo psihiater v oceno mojega psihičnega zdravja napisal boljšo oceno...

GiBBB!!!

P.s.: V naši šoli to lahko... interna foraa!!!

9 komentarjev:

Vid. pravi ...

pričakuješ, da profesorji tole berejo :P?

Sara pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Drax pravi ...

Vid, niti ne...

Sara, no potem se pa vidimo:D

кαтє●● pravi ...

wiiu ... a pol nas bote lepo sprejel ?? =)

aja drgač pa cant wait da pridm u GIB ...

Drax pravi ...

Jah, srečo mate, ker nekaj 4 letnikov ne bo na šoli, saj gremo na maturanca...
Ampak brez skrbi, vse omo nadaknadili...

Vid. pravi ...

lahk bi pol letos men dal pooblastila :W

Drax pravi ...

Ej ta pooblastila tud če bi jih delili, jih jaz NE BI SMEL delit...
Z Miličem se zmen;D

CyMaN pravi ...

Gimnazija Brežice je najboljša gimnazija v Brežicah.

Drax pravi ...

Ja to sem že napisal:D