Countdown

četrtek, 7. februar 2008

Love Actually

is all around...

Mama je nakaj brskala po "arhivu" DVD-jev in našlam (vsem dobro znan) film "Pravzaprav Ljubezen". In tako, sem si ga po dolgem času, približno štirih letih, sem si (spet) ogledal ta film. In po dolgem času, me je znova navdušil. Film z odlično igralsko zasedbo odlično prikaže "vse" vrste ljubezni. Vživimo se v film, zaćnemo navijati za vse gl. like, se smejemo, jokamo (not), skratka film lahko pogledamo 100 krat, pa se ga ne bomo naveličali, saj bomo v nejm vedno našli nekaj, kar nas bo znova navdušilo...

Od otroške ljubezni, pa do starega zakona, ki potem propade, do očeta, ki bi prodal svojo hči (oz bi plačal da jo kdo vzame), do mame, katere brat se zaljubi v žensko, ki živi pri starših, kateri so sosedje od ženske, v katero s zaljubi mož od mame. Vse to filem naredi polpolnen. Če imate čas, si ga ogeljte. Še danes

Zato se sedaj, še v efektu, spravljam gledat kakšno kriminalko, da se malo zbudim... brrr

Aja, sej bi vam "prilimu" kak dober clip iz fima, sam... saj veste

Vido je pa ribo ujel...

Looov!!!

7 komentarjev:

Mrs. SmaLL wOmAn pravi ...

hihi to je moj najljubši film:)
jst sm ga že najmanj 6 -krat gledala;) sicer pa ja, tut jst vam predlagam da si ga ogledate, ker boste videli, da je ljubezen pravzaprav res prisotno v vsakem trenutku našega življenja.

Kaja pravi ...

Ja, tudi jaz sem ga (ker me je Drax spomnil s tem postom) pravkar pogledala že 367ič. Meni je tudi strašno fajn:)

Vid. pravi ...

kako ribo?

Drax pravi ...

A ne ves kaj je riba? :D

кαтє●● pravi ...

ok zdej me je pa sram k ga js se nism gledala :D

кαтє●● pravi ...

P.S. - a ti spreminjaš mau besedil ?? tone je pa ribo ujeu --> vido je pa ribo ujeu ?? :D

Drax pravi ...

;D