Countdown

sobota, 23. februar 2008

Danes

je žalosten dan...

Najprej, da ne bo to izpadlo preveč pocukrano, ampak se mi zdi vredno napisati, da mi je žal, da je naš bivši predsednik preminil v tako kratkem času, od kar ni več predsednik. Ne bom pisal (bedi:kopiral) njegovega življenjepisa, ker menim, da ga vsi dobro poznate, pač pa bi rad rekel, da sem ga občudoval ne samo zato, ker je veliko naredil za našo državo, pač pa zato, ker sem se vedno, ko je imel govore in nasploh ko se je pojavil na televiziji, lahko iz srca nasmejal, ko je "pribijal". Vsekakor je bil dober govorec, tudi v času, ko da je bolezen že zelo omejevala.

Raje pa se ga spominjajmo iz časov, ko je bil še mlad in krepak, ko je nekega lepega dne v Beogradu še za časa Jugoslavije (katere uredni jezik je bil srbo-hrvaščina) prebral govor v slovenščini, ko je kljub raku ostal na vodilnem poožaju Slovenije, ko se je rokoval praktično z vsemi voditelji držav...

Skratka od nas je odšel še en človek, ki za katerim nam je lahko žal...

3 komentarji:

Sara pravi ...

ja men je tud hudo...res je bil najbolj človeški, če se lahk tak izrazim, od vseh politikov.mel je nek odnos do vseh živih na tem vsranem planetu.taki so pa redki... smo pa vedli, da ga bo bolezn slej ko prej pobrala.=(

Vid. pravi ...

pejt na hanin blog pogledat ka sm napisu... ne bom 2x istga komentarja pisu :D
pa napiš kej o men že jebemti! :D

кαтє●● pravi ...

no js pa ne bom pametovala tuki, k nevem nč o njem (razn tega da je biu predsednik pa da je meu raka) kr me pač politika ne zanima ...

se mi pa zdi da si usak človk (pa če je znam al pa ne) .. zasluž spoštovanje po smrti... tak da r.i.p.