Countdown

četrtek, 4. oktober 2007

Priprave - so jebene

Jebeno jebene...

Pridem domov ob 18.00, iz CPP-ja, čisto izmučen, se preoblečem, malo pojem, da spat pridem k sebi, potem pa, s očetom, v Hervis po nekaj stvari za jutrišnji pohod...

Klub dokaj slabi napovedi, se je VODSTVO ŠOLE odločilo, da, 3 letniki, odidemo na planinski poho na Komno. Za 2 dni. To pomeni; hrana, pijača (takšna in drugačna), obleke, os. higijena... Vse vse.

V Hervis sva odšla z namenom, da bi si kupil planinske hlače, "une ta dobre", a sem si kmalu premislil, ko sem videl, da so cene, še zame, previsoke. Sej ne, da so precenjene, ampak za 2-3 na leto, ko bi jih RES potreboval, se mi ni spačalo dati 60+ EU... Raje sem kupil ruzak...

No, ko sva se vrnila iz "pohoda", kupil sem še nekaj za pod zob in vsegaboga, sem doma začel pakirati stvari v ruzak... OK, končno sem vse zložil notr, ga dal na rame, pa me ne neki jebal. Vleklo me je nazaj, ni bilo dobro/prav, tako da sem moral mal prerazporediti težo. Sedaj, ko to pišem, je dobro...

Ok, dost mate... Ko pridemo nazaj, bomo pa mal več povedal kako in kaj...

P.s.:Ne se tepst

2 komentarja:

Vid. pravi ...

ko tebe ni, nimamo koga tepst ;)

Hana pravi ...

jo vid.. kruta.. :O
lepo se mejte ne! ^^