Countdown

nedelja, 14. oktober 2007

Ne morš' v'rjet ali to se mi ni še nikol zgodil

Ko smo se končno zmenl, da gremo vn; Andreja, Anja in midva z Nino*, pa smo se lepo naštimal v stadionu, malo nazdravili, pa še ni minila ura, ko so nas že hoteli vn vržt. Pa smo se naredili idiote (ja, blo je zelo težko) in smo kar notri ostal, še mal popil, pol je pa spet pršu ZATEŽEC; beri varnostnik, pol smo pa moral it...

Pa smo šli mal okol, pa ni nč dogajal, so šle pa Anja pa Jasna v Karizmo, ja sej res, Jasna je bla tud tam, jaz sem pa Nino dam pospremu...

Eh, drugič moramo met sabo, tko kot vsi američani, ponarejene ID (osebne), pa bomo zažural... Še plesat nismo mogl danes... FAK JEBA....

saa

P.s.: Rad te mam:*

14 komentarjev:

Kaja pravi ...

jaz sem pa Nino dam pospermu...

Hahahaha:):D

POSPERMU si jo:) (ali to pomeni, da si jo poškropil s ... spermo?:))

Tomi Kostevc pravi ...

LoooOOOOoooL

Drax pravi ...

hehe
beri P.s. pri opisu....

Gapi pravi ...

Sicer ne paše ravno sem ampak po mojem še najbolj:

V anketi si pozabil dati možnost "Ostriga" :D

Drax pravi ...

pomoje bi dobila samo 1 glas...

Vid. pravi ...

PS: jst mam tud tebe rad<3

hahahahaha :D

Drax pravi ...

MWA

Anonimni pravi ...

kdo te ma pa rad??

Drax pravi ...

ANONIMNI
HAHAHAHA

Anonimni pravi ...

Sem vedel, da bo nekaj iz tega fanta!
Zahvale gredo predvsem meni, ker sem te s svojim objektivno-kritičnim komentarjev napeljal na čudovita pota intelektualizma in veličine.

Le tako naprej, Tadej.

LpP

Drax pravi ...

Hvala Lenart...

Donch pravi ...

hehehe..jaaah no Drax..pač sm mela srečo, da me niso opazl, da bi me iz stadiona vrgl..ste že mogli izstopat =)

Tomi Kostevc pravi ...

LOL patrik=D ma se mi kr smiliš, jst sm 2 leti mlajši pa mi niso niti enkrat zatežili! MuHaHaHA:P

Drax pravi ...

patrik je naš stari znanec, a ne patrik... se se spomiš...
http://drax-tamau.blogspot.com/2007/04/
ljubljana-objektivi-mobitel.html