Countdown

sreda, 17. oktober 2007

CPP, nastop, matematika

Včeraj sem mislil napisati post, pa mi je zvečer zmankalo časa...

Uglavnem, bil je jeben dan. Pisal smo CPP, saj ne da je težko, vendar sem bil vseeno malo živčen. Odpisal sem v 15 minutah, potem smo šli pa mal v Jazz, tarok...

Okol štirih smo sli nazaj v Posavca, in smo zvedl da smo vsi naredil, jaz sem imel 2 napaki, eni so moral mal zagovarjat.

Potem sem prišel domov in ker sem mel nastop sem si moral narediti frizuro, jebu sem se pol ure, potem je končno uspelo. Nastopal smo v viteški dvorani v Bržiškem gradu, drsel je kot na ledu, pa se mrzlo je bilo. Z velikim (ne)zanimanjem nas je (ne)gledalo nekaj WB"pomembnih" slovencev.

Dobro je bilo samo to, ker smo se lahko res najedli kostanja...

Poltem, ko sem okoli desetih prišel domov, sem se še malo učil matematiko, ker sem bil danes vprašan. Ok, dubil sem 3, lahko bi dobil več, sam ehh....

sa

P.s.: Pomni!!! Vsebnost alkohola v krvi, je pri vožnji avtomobila prapovedano, ker lahko zmoti našo prebavo.... AK

P.s.2: CPP sem naredil zaradi Miliča...

Ni komentarjev: