Countdown

četrtek, 30. avgust 2007

Spanje

Kaj narediti, ko ne moreš zaspati?

NE vem. Lani, sem imel probleme s spanjem, še posebej tukaj, v Škofji Loki. Nisem in nisem mogel zaspati. Premetaval sem s po postelji, gledal na uro, budil ostale okoli sebe, ŠTEL OVCE... Nič, ni pomagalo. Zmotil me je vsak šum v okolici in tako sem od 1 pa tam do 4 ali celo 5 ure bedel. Faking nisem mogel zaspat.

Potem sem se probal uspavati, piti mleko z medom, samo še bolj sem se zbudil, sam sem moral za to dol po stopnicah, potem čakati, da se je mleko segrelo, popiti, nazaj pa stopnicah, spet vse luči ugasniti,...

Potem pa je prišla šola, vsak dan sem se moral zgodaj vstajati, treningi. Vse to, pa te cez dan utrudi, in potem zvečer kar padeš na posteljo in lepo zaspiš.

Torej, če ne morate spati, pojdite v šolo...

Al pa spite kakšno kavo... POMAGA

P.s.: Saj res. najbolj pomaga, če se trudite, da bi ostali budni... tuff, takoj vas zmanjka

4 komentarji:

Lenart Senica pravi ...

Tudi tvoja slovnica prav prijetno uspava.

Drax pravi ...

Vse ima svoj namen...

SaXsIm pravi ...

moj blog je več vredn ko tvoj =P Eat yourself!

Drax pravi ...

hehe
sem vidu ja...
jebi ga