Countdown

ponedeljek, 6. avgust 2007

Morje

Končno sem spet doma. Kot verjetno že vsi veste, da smo prvi del naših počitnic preživeli na morju, bolj natančno, delali smo na morju v Nerezinah. Vendar so nas nagnalli domov. 5 dni pred koncem so nas poslali domov, sicer neupravičeno, ampak so nas. Tako, da sem sedaj spet doma in lahko spet v miru gledam v zrak. Nič se mi ne da. Spim do 12 in ker smo se sedaj že vselili v naše novo stanovanje in imamo sedaj tudi ADSL pomeni, da lahko čas zabijam tudi na internetu.

Sej res. Razglednice…

No ja. Hmmmm kak naj rečem. No v glavnem, ammm razglednic hmmm. No ne bo jih.

Zakaj ne? Ker so me nagnali domov in nisem imel časa, da bi jih poslal. Simpel kot pasulj. Za vse tiste, ki jih še vedno čakate, lahko počakate še kakšno leto, ko grem spet na morje in če se bom naslednje leto spomnil, jih bom zagotovo poslal.

P.S.: Ja, sam jaz se bom moral še malo naučiti salso. Osnovni korak je beden za plesat 5 min - se naveličaš…

4 komentarji:

Vid. pravi ...

brao drex :P končno si tole napisu :) hja ka ste pa delal da ste bli odpuščeni? drgač pa zemenji uno uro na osnovni strani ku odšteva do konc šole, ka se bo vsak cajt začela s5 xD

Drax pravi ...

hvala hvala...
ubistvu smo prevec delal...
bom naštimu do začetka šole zdej

Donch pravi ...

hehe...leiga..a ti je uspel končn napisat?? =)..jao jao..res bi se lahk mau salse nauču =)...

Drax pravi ...

bom
pa pripravah