Countdown

nedelja, 26. avgust 2007

Obisk

Tum tu dum tu tum…(sfari duo)

Oglasim se na telefon…

Milič: Ej, Drax. Čez pol ure bova z Lenčem pr' teb'.

Drax:… Kaj? Res? OK. Pokličita, ko bosta pri stadionu…

Milič: Ajde

Kakšno presenečenje. Milič in Lenč sta se odpravila v Krško, in to s kolesom. Cool. Hitro sem malo pospravil po stanovanju, potem pa sem pogledal stanje v hladilniku. Za preživet bo. Mal še posrfam po netu, pol pa pokliče Lenč. Kje si *****?

Grem pred blok, kjer vsa prešvicana gonita v ta NAŠ klanc. Pokažem jima, kam naj spravita kolesa, potem pa ju odpeljem v naše (novo) stanovanje, in takoj se namestita v MOJEM jabooz-u. Mal sta jebala folk v mojem imenu. Ne narobe razumet. Bila sta prijavljena na MSN, seveda pod mojim imenom…

Pol smo odšli jest v Margareto,… Seveda sem plačal jaz…

Zdej sta se pa končno spokla domov, tka da mam še malo mira, preden pridejo domov starši in tamau.

P.s.: Oči, hvala za radleje…

2 komentarja:

Lenart Senica pravi ...

^^ Yay!
Nwm, č bi puvedu kak smo se mel. :S :DDD

Drax pravi ...

Kr dej...