Countdown

sreda, 29. avgust 2007

Ljubljana

S sošolcem Lenartom, sva se zopet odpravila v Ljubljano. Zopet s podobnim razlogom. Lenart, zagnan fotograf, je šel poizkusiti nekaj objektivov, zopet s enim od svojih foto prijateljev…

Še preden pa sva prispela v Ljubljano, sva na vlaku srečala slavnega F1 fotografa g. Veljko Jukić, ki je nama je malo razlagal o objektivih,... No, meni seveda ni bilo nič jasno, Lenart pa je z zanimanjem poslušal vse to. Kasneje je še malo pokomentiral mojo sliko, rekel kje, da je res dobra, če sem pa malo defekten, pa itak ni nič hudega, saj mama me bo imela tako ali tako rada, punca tud, za ostale je pa vseeno Ljubljano, šla v McDonald, pol je prišel ?Klemen?, smo pojedli, potem sta pa onadva odšla v staro Ljubljano, jaz pa sem šel v BTC, kjer sem se dobil s teto, sestričnami in mojo sestro, pardon,bratom…

Sedaj sem pa tukaj v Škofji Loki (ja to je Rdeča ostriga) in se imamo super...

P.s.: Kajzej?

Ni komentarjev: