Countdown

ponedeljek, 19. maj 2008

Pa je šla

še ena genaracija...

Zanimiva genaracija. Mel so vsega. Od Bušija do Maruše, od Lenija do Željke, od Polšaka do Anteje. Fajn je bilo z njimi, na šoli bo zdej en mesec mal bolj mir, naslednje leto, bomo pa že mi WB glavni na šoli. No če ne ravno glavni, bomo pa vsaj lahko tamale mal porisal na začetku leta...

Najprej mi je dan polepšala matametika, potem angleščina, takoj zatam pa še Lenč. Ker je, ob današnji paradi, igral sax, fotoaparata pa ni hotel pustiti da sameva pod klopjo, se je žrtvoval in me "prosil" da grem fotogafirat pardo in euforične/nore/pijane maturante. In so norel po ulicah, godba je igrala, oni so se drl, jaz sem jih sliku (dostop do fotok je žal zavrnjen), in tako sem preživel par uric. Matr je blo vorče. K ps

Sledila je tradicionalan predaja ključa. Dovgovezu ne bom, ker smo zgubil. Zmagu je 3.E; s Tončovičom in Frenči na čelu. Mah jebeš

Sonček je...

(neprabavljiv zvok tisočerih piščalk)!!!

Ni komentarjev: