Countdown

sreda, 28. maj 2008

Ko pišejo maturo

ni nič prepuščeno naljučju...

Zadnji meseci šole. Na sporedu je matura. Ker ima naša šola že tako prostorsko stisko, se matura piše ob pouku ostalih letnikov. Seveda v izoliranem delu šole. Pri vsaki možni špranji stojijo profi. ki vneto stražijo prepovedane dele šole. Ker srove človeške (delovne) sile kmalu zmanjka, so na "menjinih" prehodih postavijo barikade...

Območje omejenega gibana Pri gardiranju pomagajo tudi rastline Proti teroristične zapore, sledijo ježki...

Vsem odsvetujem, da se v naslednjih dneh približujete, kaj šele vstopate v šolo...

Minsko polje...

STOOOJ!!!

9 komentarjev:

somefour pravi ...

Če bi si vzel vsaj minutko časa pa šel še enkrat čez napisano in popravu vse te pravopisne napake, no, vsaj besede ki mjao zamejnane čkre, bi bilo ZELO lažje brat.
Samo nič-hudega-namern komentar. Ne me tepst.

Drax pravi ...

Bolš?

(retorično vprašanje)

bralec pravi ...

ha ha ha, odlična!!

Wandering woman pravi ...

Znano je, da se besede dajo brez problemov prebrat, če so črke sam mal premešane. Jaz sploh prvič nisem vidla pri zgornem commentu, da je kej zamešano. :)

hepijo pravi ...

Hi, hi, hi, BRAVO Drax!
Zdej sem se pa nasmejala...od srca :D
Sem na hitro pozabila na slabost, ki me je obšla, ko sem zagledala, kdo je napisal komentar!
Pa saj ne bo skapirala ;)
Ampak drugič, prosim...PROSIM... daj raje zbriši njene in komentarje njene so...! Bi še marsikaj napisala o tem, pa...nima smisla...raje briši!
Pa še enkrat: hi,hi,hi :D

Drax pravi ...

Ma ne sej sem res velik napak naredu ;D

Pa tisto da se da prebrat zamešene črke pomoje ni vseen kak so zložene...

Hepijo, ti si tud anonima a veš :)

hepijo pravi ...

Hm...kje naj začnem...
1. res je, da narediš več napak, pa misliš, da s4 ve zakaj? Po moje ne, vsaj kolikor jo poznam po komentarjih - komentira o stvareh, o katerih ravno nima razjasnjenih pojmov; saj, če pogledaš samo ta njen kometar - sploh ni tako "hud", samo kaj, ko ima pa razgibano preteklost in je dovolj že, da zagledam njeno ime, pa dobim "pike po telesu"...
2. Nina ima prav!
3. ja, tudi jaz sem anonimna...imava sicer nekoga skupnega, ampak me ne poznaš in ti moje ime ne bi nič pomenilo - recimo,da sem Patrik v ženski obliki...pa nisem (upam vsaj) nesramna in žaljiva! Lahko pa brez skrbi izbrišeš tudi moj komentar, ni pomembno, če ga bo kdo drug prebral, bil je samo trenutek, ki se mu nisem mogla upreti...
Lp, pa uživaj ;)

Drax pravi ...

Mah ne bom brisu

Drugač pa ni fora da te poznam, ampak da se pozdišeš pod to, kar napišeš :D

Patrik praviš? :D

somefour pravi ...

?